דפי מכירה שיווקיים ומערכת תפוצה לשליחת מסרים

חלק גדול מהשיווק ומהפרסום היום נעשה באמצעות מערכות תפוצה לשליחת מסרים. העיקרון עובד על בניית רשימות תפוצה איכותית וממוקדת באמצעות מערכת תפוצה ודפי מכירה בהן אתם נותנים לקהל היעד שלכם תמריץ אמיתי להירשם לתפוצה שלכם ובכך מגדילים כל הזמן את קהל העוקבים שלכם. לאחר שיש לכם מספר עוקבים מרשים אתם יכולים לפנות אליו בהצעות אטרקטיביות שקשורות בעסק שלכם.

דפי מכירה שיווקיים

הכלים שאתם צריכים כדי להתחיל לעבוד בשיטה זו הם:

  1. אתר אינטרנט ממוקד ומחובר לרשתות החברתיות – אתר אינטרנט סוחף שיציג את התכנים שלכם ויאפשר לגולשים להשתתף בדיון, לשתף עם חברים ולהירשם לתפוצה.
  2. מערכת תפוצה וניוזלטריםמערכת דיוור אלקטרוני שיודעת לקבל את כל ההרשמות, לארגן אותם בצורה מסודרת, להסיר אוטומטית מי שלא רוצה להמשיך ובעיקר יודעת לשלוח את המסרים שלכם לרשימות שונות בתזמון מושלם.
  3. מערכת דפי מכירה – דפי מכירה שתוכלו ליצור לכל מטרה ובעיקר משמשים למשוך ולתת תמריץ ללקוחות להירשם לתפוצה ולקבל דבר בתמורה – דפי המכירה מכיליפ בדרך כלל כותרות שיווקית, תת כותרת בסבר, סרטון שלכם און תמונה וטופס הרשמה. הם מאוד ממוקדים ולא רצוי שיכילו עיצוב מורכב או אלמנטים נוספים שיכולים לקחת את צומת הלב של הלקוח מהמסר המרכזי.

היתרון המשמעותי לעבודה עם וורדפרס בשיטת שיווק זו הוא ששלושת הכלים מנוהלים במערכת וורדפרס אחת, אין צורך לעשות מנוי במערכות שונות, חסכון של מאות שקלים כל שנה ובעיקר אתם חופשיים ולא תלותיים בגורם זה או אחר.

DWEB מתמחה בבניית אתרים ופתרונות אחסון: 073-7831988 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *