עיצוב אתר וורדפרס

אנו מגבשים קונספט גרפי ייחודי ומותאם אישית ויוצרים תדמית ומיתוג חדש למיזם שלכם. העיצוב מכניס חיים לאתר, יוצר אווירה ייחודית, מקורית ובונה תחושה של אמון בקרב המשתמשים בשירות/מוצר שלכם.

עיצוב אתר חייב להתבסס על אפיון, הבנה של צרכי העסק והלקוחות הפוטנציאלים ולכוון את הגולש בכל פעולה בה הוא נוקט. אם מדובר בעיצוב ייחודי או מבוסס תבנית וורדפרס, האתר שלכם חייב להתבלט בין כל ים האתרים והשירותים המוצגים היום. בעזרת תכנון ועיצוב אתר נכון תוכלו לעשות זאת.

אז מהו בעצם עיצוב נכון של אתר אינטרנט?

עיצוב נכון של אתר אינטרנט נוצר כשיודעים לנוע בחופשיות בגבול הדק שבין ייחודיות לבין שימושיות. זוהי יכולת שנרכשה בניסיון עבודה של מעל 12 שנים.
בין עשרות האתרים שעוצבו במהלך השנים, גם אתרים של חברות וארגונים גדולים כגון: אבנט ישראל, תדיראן, מעדני הטלה, יקבי בנימינה, מועצה מקומית בני שמעון, מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים ועוד..

4 תגובות
  1. הילה
    הילה אומר:

    לא ראיתי בתיק העבודות את כל האתרים של החברות והארגונים הגדולים?

    הגב
    • dweb
      dweb אומר:

      שלום הילה,
      נכון. בתיק עבודות זה לא נמצאים כל עבודות העיצוב שבצעתי במהלך השנים, חלקם בוצעו שהייתי שכיר בחברה אחרת לכן אין אני רוצה ליצור את הרושם שאני גם בניתי אותם זה לא יהיה הוגן מבחינתי. כדי לצפות בעיצובים אלו כנסי לקישור: http://www.behance.net/gallery/-/723287
      בברכה,

      הגב
  2. אבי
    אבי אומר:

    רכשתי תבנית וורדפרס באנגלית. האם תוכלו לתרגם ולעצב אותה כדי שתיהיה תואמת לתדמית הקיימת שלי?

    הגב
    • dweb
      dweb אומר:

      שלום אבי,
      זה בדיוק מה שאנו מתמחים בו, לתרגם ולהטמיע עיצוב קיים או חדש על מערכת וורדפרס.
      תודה

      הגב

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *