בניית אתרים

תהליך בניית אתר אינטרנט

בעלי עסק? רצוי שתחזיקו אתר! אתר אינטרנט מהווה עבורכם כרטיס ביקור אינטרקטיבי. באתר האינטרנט תוכלו להציג את שירותיכם ומוצריכם. בנוסף תוכלו ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאלים ולקוחות קיימים. אמנם החזקת אתר היא דבר כמעט מחייב עבור העסק, אך האם יש בידכם את הידע המספק על מנת לבנות אותו?

תהליך בניית האתר מורכב מכמה שלבים, DWEB בניית אתרים תלווה אתכם לאורך כל הדרך מתכנון האתר, איפיון והגדרת תוכן ועד אחזקה שוטפת של אתר חי ופועל. ריכזנו עבורכם את השלבים העיקריים בתהליך בניית האתר:

שלב 1 – מחקר ואיסוף מידע

תחילה, תתקיים פגישה בניכם לבין נציג החברה בו תבצעו הגדרת יעדים ומטרות לאתר. כדי לבנות אתר אינטרנט שישמש אתכם בצורה הטובה והיעילה ביותר, עליכם להבין מהן המטרות העיקריות של האתר. בנוסף, תגדירו את רמת המורכבות של האתר: האם קיים רישום לאתר? האם קיימת אפשרות לתשלום אשראי? רמת האבטחה של האתר ועוד. מדובר בשלב הראשון והחשוב ביותר בתהליך של בניית אתרים. כמו כן, עליכם להבין מיהו קהל היעד שלכם, מי מתעניין במוצר שלכם? האם מדובר בקהל צעיר או מבוגר?

מדובר בפרטים שמשפיעים מאד על העיצוב והאפיון של האתר, שכן כל קהל יעד מגיב בצורה שונה למבנה האתר. לאחר שעמדתם על קהל היעד, המטרות והיעדים, עליכם לדעת מי נמצא איתכם בזירה. כמובן שלא תבצעו זאת לבד יועץ מיתוג ואסטרטגיה מטעמנו אשר מכיר את הזירה יעזור לכם להבין את היתרון שלכם על פני המתחרים.

שלב 2 –  אפיון והגדרת תוכן

בשלב השני, אנו מלווים אתכם בהגדרת מבנה האתר בהתאם לצרכים אשר עלו בשלב הראשון. שלב זה כולל יצירת שלד ראשוני והגדרת מאפייני התוכן בכל חלק באתר – נחליט אילו תכנים יועלו לאתר והיכן ימוקמו. שלב זה עלול להיות מייגע בשל השינויים הרבים שנעשים בו עד לליטוש סופי של השלד הרצוי: זה שייצג אתכם בצורה הטובה ביותר והן זה שיהיה עבורכם ועבור לקוחותיכם הנגיש ביותר. כמו כן, נקפיד לבנות את האתר כך שיהיה קל לניווט ומובן מבחינת ההיררכיה. יש למבנה האתר השפעה מכרעת על החלטת הגולש האם להישאר ולגלוש באתר או לצאת ממנו. אם הגולש יחוש בקושי בהבנת ההיררכיה של האתר, הוא יינטוש אותו וכאשר מדברים על אתרים בשילוב פרסום בגוגל, הגולש הגיע לאתר? צריך לשמר זאת באמצעות איפיון חווית משתמש מקצועית.

שלב 3 – עיצוב

בשלב השלישי, נחליט על עיצוב האתר. לשם כך, תפגשו עם מעצב אתרים מקצועי אשר יציע לכם את האפשרויות האופטימליות עבורכם. כחלק מהתהליך של עיצוב אתרים נדרש לשלב את צבעי המותג ואלמנטים הקשורים בלוגו על מנת לחזק את הזהות שלכם באתר. כמו כן, נקשור את העיצוב לאופי האתר: אתר מסחרי יעוצב באופן שונה מאתר האינפורנטיבי. שלב העיצוב הינו מהנה ביותר, שכן לאחריו תוכלו לראות את האתר קורם עור וגידים.

שלב 4 – יציקת תוכן

שלב יציקת התוכן דורש מכם מאמץ, עליכם להחליט מה תכניסו לאתר ועל מה תוותרו. המומחים שלנו יעזרו לכם בתהליך, מה רצוי שתכניסו לאתר וכיצד. לאורך כל התהליך רצוי שתחשבו על התכנים אשר ברצונכם להציג באתר. האם תרצו להציג את כל המוצרים שלכם? האם תרצו להציג מכתבים מלקוחות מרוצים? מה הדפים החשובים לכם באתר?

לאחר איפיון הקמת אתר נבנה לכם אתר מותאם אישית שיתאים בדיוק לצורכי העסק

מעוניינים לשמוע עוד? צרו איתנו קשר עכשיו.