אחסון אתרים

מי מתחזק את האתר שלכם? אחסון אתרים!

תחזוקה לא פחות חשובה משירותי אחסון אתרים. לכן אם אתם מאחסנים את האתר שלכם בחוות שירותים בהודו, זה ידוע שההודים מבצעים המון טעויות תחזוקה כמו למשל העברה לשעות FTP, או הורדת מודולים בהחלטות לא הגיוניות בעליל. השבתה של שירותי PHP, והתמיכה גם לא מעודכנת בשינויים הללו, כך שאם למשל חלק מהפלאגינים של מערכת הוורדפרס שלך מושבתים, אף אחד לא מבין ולא יודע לתת לך תשובה, כי אף אחד לא עדכן את מי שצריך לעדכן. ועם תחזוקה כזו "מעופפת" נוצרים הרבה פעמים גם פרצות באבטחה ואתרים יכולים לחטוף תוכנות זדוניות ממש כמו ששעלת עוברת במכלאות של כלבים.

אז מסתבר שוב ששירותי אחסון אתרים זולים, בסוף עולים הכי הרבה.

אתר הודי שמתחזה לישראלי- גם זה יש!

מכיוון שלשירותי אחסון אתרים זרים יצא שם רע (ובצדק), יש חברות ישראליות שמאחסנים בחו"ל, אבל מספרים לכם שזה קורה בארץ. אתם משלמים להם יותר יקר מחו"ל, אבל מקבלים אחסון אתרים בחו"ל בשושו.

כן, זו גם נוכלות לכל הדעות, אין לזה שום שם אחר.

לכן, תנסו לוודא שאתם באמת שוכרים אחסון אתרים בארץ ולא באיזה חוות שרתים בדרום מזרח בומביי. תבחרו בחברת בניית אתרים שמציעה אחסון אתרים כחול לבן.

אחד הדברים שכדאי לכם לעשות כדי לוודא שאתם מאוחסנים בחברת אחסון אתרים בארץ, זה להכניס HTTP.co.il בשרת מקומי ותבקשו שזה יהיה גם בחוזה שלכם מולם.

תמיכה בעברית- אחסון אתרים

יש הבדל בין לקשקש באנגלית עם הודי במבטא הודי כבד, לבין לנהל שיחה עם איש תמיכה ישראלי שמבין על מה מדברים אתו, עובד 24/7 ועשוי להציל את האתר שלכם מקריסה חד משמעית. יכול מיד לתת לכם את השירות במסגרת חברת אחסון אתרים שהוא עובד, ויודע לתת את התשובה הנכונה.

פתרון תקלות מידי עשוי למנוע החמרה של תקלות שעלולות לגרום לנזק בלתי הפיך לאתר שלכם, גם אם זה נראה בהתחלה משהו קליל. ובכלל תמיכה היא תמיכה, וגם אם זה נעשה כדי לתת לבעל האתר בטחון אין כמו בטחון בשירותי אחסון אתרים ישראלי או בערפול חושים, מול תומכים ממוצא הודי שלא מבינים וגם לא קולטים דבר וחצי דבר על הלחץ שלך, כי אצל ההודים אין דבר כזה לחץ. הם לרוב בשאנטי על נהר הגנגס…

שהאתר יעלה חלק- אחסון אתרים

כאשר אתר מאוחסן בחברת אחסון אחרים לא בארץ, זה בא לידי ביטוי כאמור בהרבה דברים שגורמים לאתר להיתקע, לא לזרום והוא אף עלול ליפול קורבן לתוכנות זדוניות, אם יש פרצות אבטחה. לכו תדעו!

לכן ההמלצה החד משמעית שלנו, היא לעשות אחסון אתרים בחברה בארץ, כך אתם יודעים שהאתר שלכם מותקן על שרת מקומי, שחברת התמיכה מדברת אתכם עברית. שאם יש בעיות בעלייה או בגלישה של האתר, אפשר לטפל בה מיד ולא לחכות שההודי יגמור את המדיטציה….

גם שיחה בעברית שונה לחלוטין משיחה שמתנהלת לא בשפת האם שלכם, לעיתים לא מבינים מה אתם אומרים. אתם אומרים דבר אחד, מבינים אתכם אחרת והכי חשוב- תמיכה של אנשים לא ישראלים לא מסוגלת גם להבין את המנטליות שלכם. כשאתם בלחץ כי משהו רע קורה לאתר שלכם, הדבר האחרון שאתם צריכים זה לדבר בסנסקריט…