תהליך אפיון אתר

אפיון אתר: הדבר החשוב ביותר שתוכלו לעשות בתהליך

בנייה של אתר היא לא דבר שעושים אותו תוך יום אחד – אלא תהליך מורכב שחשוב לעשות אותו לפי תכנית מסודרת.

בניית אתר מקצועי חייבת להיות לפי אפיון אתר שיאפשר לנו לחדד את המטרות שאנחנו רוצים להשיג מהאתר ואת הדרך שבה נעשה זאת. בניית אתר יכולה להיות פשוטה יותר בעזרת אפיון האתר לפי מחקר שוק אודות הלקוחות והגולשים שאנחנו רוצים למשוך לאתר שלנו ואודות המתחרים הבולטים שלנו בשוק.

ביצוע חקר שוק ומחקר מתחרים הוא אחד הדברים הכי חשובים והכי מרכזיים שיש לעשות בעת אפיון אתר או בניית אתר מקצועיים.

למדריך המלא של אפיון אתר אינטרנט לחץ כאן.

אפיון אתר – לחשוב על התמונה הגדולה והמטרה הסופית

תהליך אפיון אתר הוא תהליך ארוך וחשוב לעשות אותו לפי שלבים ברורים. כאשר אנחנו בונים אתר חשוב לדעת מה המטרה הסופית שאנחנו רוצים להשיג מהאתר – האם אנחנו רוצים להשיג מהאתר יותר לקוחות? האם אנחנו רוצים שהאתר יהיה אתר תדמית מקצועי? האם אנחנו רוצים למכור דרך האתר מוצרים או שירותים? או האם אנחנו רוצים שהאתר יהווה זירת מפגש מקצועית לקולגות שלנו? בסופו של דבר כאשר אנחנו שמים לב לנושאים אלו ועונים על אותן השאלות אנחנו יכולים לבנות אתר מקצועי ואיכותי יותר שהשימוש בו יהיה יותר יעיל וישתלם לנו מבחינה כלכלית.

אפיון אתר – תמיד לשים את הגולש והלקוח במרכז

תמיד כאשר אנחנו עושים אפיון אתר לאתר אינטרנט שאנחנו רוצים להקים אנחנו חייבים תמיד לשים את הגולש ואת הלקוחות אליהם העסק והאתר שלנו מכוונים במרכז. אנחנו חייבים להתייחס בעיצוב האתר, בבניית האתר ובתכנים שיהיו בו למה שהגולשים מחפשים ולמה שמעניין אותם.

גם אם יש עיצוב או תוכן שאנחנו אוהבים במיוחד או מעדיפים – אם הם לא מושכים את הלקוחות ואת הגולשים אין טעם לשים אותם באתר שלנו. כאשר אנחנו מאפיינים את האתר שלנו אנחנו צריכים לאפיין אותו לפי מחקר ברור אודות התנהגות הלקוחות והגולשים וזיהוי המגמות המרכזיות בהתנהגות ובהרגלי הגלישה שלהם.

אפיון אתר – יצירת שפה אחידה לאתר והקשר של זה למיתוג העסק שלכם

כאשר אנחנו מתכננים איך האתר שלנו יראה ואיזה תכנים יהיו בו אנחנו צריכים לפעול למען כך שתהיה בו שפה אחיד מבחינת העיצוב והתכנים שיהיו בו. אפיון אתר יכול לאפשר לנו לתכנן איך ליצור שפה אחידה באתר שלנו כך שהמיתוג שלו יהיה מקצועי וייחודי יותר, לדוגמא עיצוב לוגו של האתר.

כאשר באתר שלנו תהיה שפה אחידה אז המיתוג של העסק קל יותר כי הלקוחות יכולים לזהות באופן אחיד את העסק שלנו ואת האתר בכל מקום בו הם יראו או יתקלו בו. האפיון עצמו צריך להיות מדויק ונאמן מצד אחד לערכים של העסק שלנו ומצד שני להתכתב עם מה שקורה בתחום העיסוק שלנו ברחבי הרשת ומחוצה לה.

 

נמצאים לפני שלב בניית האתר וזקוקים לתהליך מיתוג? כנסו>>> מיתוג עסקים ע”י ג’נסיס פרסום ומיתוג

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
יש לכם מה לומר?
תרגישו חופשי לעשות זאת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *