בניית חנות אינטרנטית

בניית חנות אינטרנטית – איך תוכלו לבנות חנות שמביאה תוצאות?

כאשר אתם בונים חנות באינטרנט, השאיפה המרכזית היא שהחנות תביא לתועלת הכי גבוהה שיש. אם החנות לא תצליח למכור, ניתן להגיד בפה מלא כי מדובר על כישלון לכל דבר ועניין. בעת בניית חנות אינטרנטית עליכם לקחת בחשבון לא מעט פרמטרים שונים שיכולים להיות חשובים. הפרמטרים האלה הם הפרמטרים שיעשו את ההבדל בין חנות מוצלחת לבין חנות כושלת. אנו כמובן ננסה להציג בפניכם את כל הפרמטרים הללו, כך שתוכלו לבנות חנות שתספק מבחינתכם את הסחורה או לפנות אל חברת בניית אתרים עם ידע מקים על נראות החנות והצרכים שלכם כבעלי העסק.

היתרונות של חנות אינטרנטית הם ידועים לכולם, מדובר על חנות שעלות האחזקה שלה היא זולה. הלקוחות מצידם לא יצטרכו לצאת מהבית כדי לבצע רכישות, וכולם יכולים לצאת עם ידם על העליונה. כל מה שנותר לכם זה רק לדעת איך תוכלו לבנות את החנות המנצחת. חנות שמיד תוכל להביא תוצאות יוצאות דופן, תוצאות שאף אחד לא יוכל להישאר אדיש אליהן. הכוח נמצא אך ורק בידיים שלכם, לכן תשתמשו בכוח הזה בתבונה.

תדאגו כי העיצוב של החנות יהיה עוצר נשימה

הדבר הראשון שכל מי שנכנס לחנות האינטרנטית ישים אליו לב הוא כמובן העיצוב. העיצוב הוא הרושם הראשוני של הלקוח על החנות, ולכן חובה שהרושם הראשוני יהיה חיובי. בעת בניית חנות אינטרנטית תדאגו לעבוד עם מעצבי אתרים מנוסים ומקצועיים. מעצבי אתרים שהם אלה שיעשו לכם את העיצוב הכי מושלם שיש. עיצוב שאף לקוח לא יוכל להתעלם ממנו כאשר הוא נכנס לחנות. עיצוב שיגרום לכל לקוח לבצע מיד רכישה משמעותית. 

תכתבו דף אודות שיצור אמון בניכם לבין הלקוח

כאשר לקוח מגיע לחנות פרונטלית הוא יכול להתרשם מהעובדים השונים הנמצאים בחנות. בעת בניית חנות אינטרנטית העניין הזה חסר מאוד, וקשה מאוד ליצור אמון בין הלקוח לבניכם. הדרך היחידה שבאמצעותה תוכלו לשבור את הקרח היא השקעה על דף אודות מיוחד. דף אודות שכל לקוח שיקרא אותו יוכל לדעת כי הוא מכיר אתכם והוא יודע מדוע שווה לו לבצע את הרכישה דווקא דרככם. בשונה מהמתחרים שלכם שהם קצת פחות אמינים מנקודת מבטו.

מגוון רחב של אפשרויות תשלום בכל עסקה

ברגע שהלקוח מגיע לקופה, הוא ירצה לדעת מהן אפשרויות התשלום שעומדות לרשותו. אם לא יהיו לכם מגוון רחב של אפשרויות תשלום, הלקוח עשוי להשאיר את הסל שלו כפי שהוא. מוטב כי תציעו ללקוח מגוון רחב של אפשרויות תשלום, כך שהוא יוכל לבחור את האפשרות המועדפת עליו. לעיתים הוא יכול לבחור באפשרות אחת ולעיתים הוא יכול לבחור באפשרות אחרת.

תמיכה אונליין של נציגים מסביב לשעון

אחד מהיתרונות הבולטים ביותר של חנות פרונטלית הוא שהלקוח יכול לשאול את העובדים שאלות. לכן גם בעת בניית חנות אינטרנטית עליכם לדאוג כי הלקוח תמיד יוכל לשאול שאלות. האפשרות הכי טובה היא להעמיד לרשות הלקוחות צ’אט שבו תהיה זמינות של נציגים מטעם החנות. נציגים שיהיו מוכנים לענות על שאלות של לקוחות בכל רגע ובמסגרת שעות הפעילות של החנות.

בניית חנות אינטרנטית עם משלוחים בחינם

לא מעט לקוחות עשויים לוותר על העסקה רק בגלל שהמשלוח של המוצרים הוא יקר. לכן גם לכם וגם ללקוחות יש אינטרס כי המשלוח יהיה זול ככל האפשר. אתם מצדכם תוכלו להציע ללקוחות משלוח בחינם בעסקה מעל סכום מסוים. כך הלקוח ירצה להעמיד את הסל על מנת להגיע למגבלה הרצויה, ואתם תדאגו כי הלקוח יסיים את העסקה. משלוחים בחינם לעיתים יכולים לעשות את כל ההבדל מבחינתכם וגם מבחינתו של הלקוח.

האמת היא שניתן לשלב בין חנות פרונטלית לבין חנות אינטרנטית, וזה מה שהפך את האפשרות הזאת לפופולארית כל כך. אך אם אין לכם חנות פרונטלית, מוטב כי תיקחו בחשבון להקים רק חנות באינטרנט. כיום רוב העסקאות מתבצעות דרך האינטרנט ולא דרך אף פלטפורמה אחרת.

בנייה של חנות באינטרנט זה לא משחק ילדים, ויש לא מעט עבודה שצריך לבצע. לכן ברוב המקרים לבנות חנות מא’ ועד ת’ זוהי פרוצדורה שיכולה לקחת מספר שבועות או מספר חודשים. הכי חשוב שאתם תדעו כי החנות עונה בצורה מושלמת על כל הצרכים האישיים שלכם – וכי היא כזאת שתספק לכם את הסחורה.

יש לא מעט שיטות שיכולות לסייע לכם להביא לקוחות חדשים לחנות. הדרך הכי אפקטיבית להביא לקוחות חדשים היא על ידי קידום אורגני של החנות במנועי החיפוש. אחרי שהחנות תגיע למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש, תוכלו לראות איך היא מממשת את מלוא הפוטנציאל הטמון בה.

עליכם לקחת בחשבון כי לאחר בניית החנות, ישנו צורך לתחזק אותה בדיוק כפי שמתחזקים חנות רגילה. החנות לא תעשה את העבודה מעצמה, אתם תהיו מחויבים להיות עם יד על הדופק. לבדוק את ההזמנות, וכמובן לנסות לספק מענה לכל שאלה. העבודה שלכם בזמן שהחנות באוויר יכולה לעשות את ההבדל מנקודת מבטו של הלקוח. תמיד תנסו לחשוב כיצד תוכלו לשדרג את החנות כדי שהיא תהיה הכי רלוונטית שיש.