חנות וירטואלית - כך תתחילו למכור מהאינטרנט

חנות וירטואלית – כך תתחילו למכור מהאינטרנט

חנות מכירתית וירטואלית היא אולי הכותרת הכי יפה וסקסית שניתן לספק, לעולם שמורכב מאינספור אלמנטים מקצועיים דומים מאוד לעולם המסחרי הפיזי. פניו ישראלים רבים חושבים שכל מאוד להקים חנות וירטואלית איתן תוכלו להרוויח כספים בלי להשקיע. אבל בדיוק כמו בכל בית עסק אחר, גם בתהליך ההקמה וההשקעה בניית חנות וירטואלית יש כל מיני אלמנטים שיכולים להיות לכם למגבלה, ואפילו להביא לקריסה של בית העסק עצמו. קל מאוד למכור באינטרנט, על אחת כמה וכמה אם אתם יודעים איך להקים חנות וירטואלית בראש. אבל אם אתם לא נזהרים ועובדים על פי תוכנית עבודה מסודרת, חנות וירטואלית יכולה להיות למלכודת כספים והשקעה של לא מחזירה את עצמה ואפילו פוגעת בבית העסק שלכם.

השלב הראשון – תוכנית עבודה וירטואלית מפורטת

כדי לעשות את הצעדים הראשונים בדרך להקמת חנות וירטואלית, בדיוק כפי שהייתם עושים אם היה לכם עסק פיזי שאתם רוצים לפתוח, חשוב לעשות תהליך של בירור עסקי ופיתוח רעיונות עסקיים. השם הרשמי לתהליך כזה הוא תוכנית עבודה – ואתם רוצים להיות בטוחים שאתם איך לפצח את כל נקודות האתגר הכי קשות בתוך תוכנית העבודה על מנת להבטיח שבית העסק שלכם יצליח להביא את סכומי הכספים הנחוצים להמשכיות של המותג. המשימה העיקרית היא קודם כל למפות את מקורות המימון העסקים שלכם ורק לאחר מכן אתם רוצים לבנות את תוכנית העבודה לחיפוש מוצר מנצח ולהקמה של חנות שתגרום לגולשים להוציא את הארנק ולשלם. אם אין לכם מספיק מקורות מימון, סביר מאוד להניח שתתקשו לנהל לאורך זמן את החנות או שתאלצו לפנות תוכניות עסקיות אחרות כמו דרופשיפינג – שם הדרישה להשקעה היא מינימלית יותר ויש לכם יותר מקום להיכנס ללא אפיקי הכנסה אחרים.

עיצוב אתר מנצח – כלי עבודה עיקרי של חנות וירטואלית ממירה

בני האד‏ם רוכשים כמעט כל מוצר על בסיס רושם ראשוני ויזואלי. ולכן, האופן שבו אתם מקימים חנות וירטואלית מושכת ויזואלית הוא אולי הפרמטר שמשפיע בצורה הכי ברורה על יחסי ההמרה של גולשים לקונים. ככל, החוק הראשון הוא ליצור אתר מסחרי ברור, קוהרנטי ונוח לגלישה. בין היתר מדובר על היכולת ליצור לאתר שלכם משפך מכירות קלאסי נוח, שכולל חלוקה לקטגוריות רכישה כמו גם עמודי אתר אינטרנטי שכל לקורא לנווט ביניהם. אתם רוצים לעשות את הכל על מנת לאפשר לגולשים שלכם להגיע במהירות וביעילות אל תוך סל הקניות ולעמוד הסליקה, בעיקר מפני שזה הוא השלב האחרון והמכריע בדרך לרכישה מוצלחת. ככול והגולשים מתעכבים יותר בדרך, כך הסבירות שהם יינטשו את עגלת הקניות ואתם לא תצליחו להרים את האתר שלכם. אלו הם הפרמטרים המרכזיים אותם אתם חייבים להבטיח עוד לפני עליית האתר לאוויר כך שחשוב מאוד לעשות הכל על מנת להבטיח שהם מתקיימים באתר שלכם כל העת.

גם אם אתם לא מומחים – אפשר להקים חנות וירטואלית איכותית

בעולם שבו כל ילד יכול להשתמש בפלטפורמות לבניית אתרים, קמות מידי יום ביומו עשרות חנויות ווירטואליות שמשרתות קהלים ברחבי הארץ והעולם. לפעמים, אפילו אין צורך ברכישה של סחורה פיזית, ואתם יכולים להקים חנות וירטואלית במודל של דרופשיפינג. אבל גם אם אין לכם את כל הכלים והמיומנויות בתחום, ייתכן שפנייה למומחים יכולה לעזור לכם לעשות את הצעדים הראשונים בעולם המכירות האינטרנטי ולהביא אתכם למצב שיא ההצלחה באופן שבו אתם רוצים ובמהירות גדולה הרבה יותר מכל אפיק השקעה אחר.