טיפים לבניית אתר

50 טיפים לבניית אתר מנצח

אין לכם אתר אינטרנט? כיום בעלי עסקים רבים מבינים כי על מנת לתפוס את תשומת השלב של הקהל שלכם עליהם להשקיע בניית אתר אינטרנט אם אין לכם אתר אינטרנט העסק שלכם לא קיים שימו לב כי אם אין לכם אתר אינטרנט, הרי העסק שלכם לא ממש קיים ולכן חשוב מאד להקדיש זמן רב לבניית האתרבדרך להצלחה, כינסנו את טובי המוחות בחברת ג’נסיס ואספנו בשבילכם 50 טיפים לבניית אתר סופר מקצועי. תהנו ותיישמו 🙂

1. פנו אל מומחים בתחום

על מנת לבנות אתר אינטרנט איכותי, ההמלצה היא לפנות אל מומחים בתחום אשר יש ביכולתם לבנות עבורכם את האתר הטוב והמקצועי ביותר.

2. מי קהל היעד של האתר

השאלה הראשונה אשר בבואכם לשאול היא עבור מי מיועד האתר? חשוב מאד שתכירו את קהל היעד שלכם על מנת לבנות עבורם את האתר הטוב ביותר אשר יעשו בו שימוש.

3. בניית האתר מתחילה בהתאם למאפייני העסק

נוסף על איפיון הקהל, אפיון אתר, עליכם לאפיין את העסק על מנת לבנות אתר איכותי העונה על הצרכים של העסק.

4. מה חשוב לכלול במסגרת איפיון האתר

במסגרת איפיון האתר חשוב מאד לכלול פרמטרים כמו מבנה האתר, טכנולוגיה ומיתוג עסקי נכון ומדויק.

5. חשוב מאד להתמקד

בעת בניית האתר חשוב מאד להתמקד בשירותי העסק במטרה לתרום להצלחת האתר. קהל המתעניינים במוצרים באתר צריכים לראות את המוצרים שהם מעוניינים בהם ולא מוצרים אחרים.

6. ותרו על פלאש

אין ספק כי אתרים הכוללים פלאש נחשבים ייחודיים במיוחד, אבל כדאי לוותר על העיצוב המרהיב אשר עשוי להבריח לקוחות בסופו של היום.

7. וותרו על מוסיקת רקע

מוסיקת רקע באתר אינטרנט

דבר נוסף אשר ניתן לוותר עליו זה מוסיקת רקע, אלא אם כן האתר מיועד לחברה העוסקת בתחום המוסיקה.

8. ממשק נוח

בעת בניית אתר יש לשים דגש על חווית משתמש חיובית ולכן יש לתכנון ממשק ידידותי המאפשר לקהל לנווט באתר בצורה נוחה וקלה.

9. השקיעו ביצירת תוכן

כולנו מכירים את הביטוי- התוכן הוא המלך. על מנת לבנות אתר מעניין, יש להשקיע ביצירת תוכן איכותי ורלוונטי לקהל שלכם.

10. חשוב לאחסן את האתר בשרת מהיר

אחסון אתר בשרת מהיר

בניתם את האתר? כעת הגיע הזמן לאחסן את האתר בשרת מהיר. חשוב מאד לבחור חברה לאחסון אתרים אשר כוללת בין השירותים שלה שירותי תמיכה וגיבוי. לאחר מכן בדקו את מהירות האתר המאוחסן על השרת.

רוצים לקבל הצעה אטרקטיבית? ->

11. השקיעו בעיצוב האתר

במסגרת בניית האתר חשוב מאד להשקיע זמן בעיצוב האתר. אחרי הכל, האתר משקף את האני מאמין של העסק ולכן חשוב מאד להשקיע בעיצוב מרהיב. באמצעות מעצב גרפי מקצועי תצרו חזות יפה לאתר.

12. בחרו מעצב גרפי בעל ניסיון רב

השקיעו מחשבה רבה בבחירת מעצב גרפי בעל ניסיון רב בתחום . בקשו ממנו לראות עבודות קודמות על מנת לבחון את ההיצע.

13. הסתייעו בלקוחות קודמים

על מנת  לבחור מעצב גרפי איכותי, חשוב ביותר להסתייע בשירותיהם של לקוחות קודמים ולשמוע מהם חוות דעת.

14. בחרו חברת בניית אתרים בעלת ניסיון רב

במטרה לבנות אתר מנצח חשוב מאד לבחור חברה לבניית אתרים בעלת ניסיון רב בתחום . ההמלצה היא לתאם פגישה במהלכה תבחנו את מטרות החברה ואת ניסיונם של הצוות.

15. הקדישו מחשבה לדף הבית

מבין הדפים השונים באתר אין ספק כי דף הבית נחשב לאחד הדפים החשובים ביותר. הקדישו מחשבה רבה ליצירת דף בית  מושקע ומעניין.  במסגרת בניית דף בית יש להביא בחשבון מספר שאלות כמו למשל מה המידע אשר צריך להיות בדף הבית וכן מה המסר המרכזי.

16. חדדו את המסר כדי לא לגרום לנטישה של קהל

עליכם לחדד את המסר אשר ברצונכם להעביר על מנת לא לגרום לנטישה של קהל .

17. בחנו את הבידול

בעת בניית אתר עליכם לבחון את הבידול בין האתר שלכם לאתר של המתחרים שלכם.  אם הקהל שלכם הגיע לעמודים הפנימיים , הרי מדובר בסימן טוב כי הם מגלים עניין באתר שלכם.

18. צרו רצף בין הדפים

על מנת ליצור עניין בקרב הקהל שלכם כדאי לייצור רצף בין הדפים באתר- כל דף באתר צריך להיות מעניין על מנת שהקהל יגלה עניין באתר שלכם.

19. חשבו כיצד להניע את הקהל לפעולה

על מנת להניע את הקהל שלכם לפעולה, יש להסביר להם מהי המטרה של האתר. מדובר בשילוב מוצלח של גרפיקה מעניינת ותוכן איכותי.  בעת בניית האתר יש להשקיע מחשבה על ההנעה לפעולה.

20. השקיעו בעיצוב דף הבית

אין זה מספיק רק לכתוב את דף הבית בצורה הטובה ביותר, אלא יש להשקיע לא מעט מאמצים בעיצוב דף הבית במטרה לייצור עניין.  יש לחשוב כיצד הקוראים שלכם יתיחסו אל הדף. עיצוב דף הבית צריך להיות שונה משאר הדפים, אך עדיין יש לשמור על עיצוב נעים.

21. בחרו את הדפים הפנימיים הטובים ביותר

בעת בניית האתר יהיה עליכם לבחור את הדפים הפנימיים הטובים ביותר ולצורך כך יהיה עליכם להפריד בין עיקר וטפל- מה שמיותר עבור הקהל שלכם יהיה עליכם להרחיק.

22. אל תעמיסו על האתר

ההמלצה שלנו היא לא להעמיס על האתר במטרה לא לגרום לחווית גלישה לא נעימה באתר שלכם.

23. חשבו על משקל האתר

בעת בניית הדפים באתר יהיה עליכם לחשוב על הכובד באתר. ככל שהקהל שלכם יבין לאן עליו להגיע באתר שלכם, כך חווית המשתמש שלו באתר תהיה חיובית יותר.

24. השקיעו מחשבה בבחינת פלטפורמות הפיתוח

חלק מרכזי בבניית אתר הוא הבחירה של הפלטפורמה הנכונה ביותר. כיום תוכלו למצוא מגוון פלטפורמות  כאשר המטרה שלכם היא בחירת פלטפורמה אחת בה תכניסו את התכנים בקלות .  ניתן למצוא מערכת סגורה או מערכת פתוחה.

25. הקפידו על עריכת בדיקת תקינות

אם סיימתם לבנות את האתר הרי זה הזמן לערוך בדיקת תקינות . רגע לפני שאתם מעלים את האתר לאוויר, זה הזמן לבדוק את תקינות האתר.  בדקו כי הקישורים פועלים בצורה טובה וכן כי אתם יכולים לקרוא את התוכן גם במכשיר הנייד שלכם.

26. בצעו אופטימיזציה כדי לשפר את האתר ואת חווית המשתמש

שימו לב כי גם לאחר בניית האתר יהיה עליכם להשקיע בו ולבחון את האתר- האם האתר משרת אתכם בצורה הטובה ביותר. לצורך כך יהיה עליכם לבצע אופטימיזציה ולבחון כמה זמן לוקח לתוכן לעלות והאם הקישורים עובדים.

27. שלבו תמונות וידיאו

וידיאו באתר אינטרנט

במטרה שהקהל שלכם לא יעזוב את האתר תוך מספר שניות ההמלצה היא לשלב תמונות באתר. שילוב תמונות וידיאו יסייע לאתר שלכם להיראות טוב יותר. בדיוק כפי שאתרי חדשות מפרסמים תמונה בגודל המתאים אשר תופסת את העין , כך יהיה עליכם לעשות.

28. שכרו את שירותיו של קופירייטר מקצועי

על מנת שהאתר שלכם יהיה מעניין, עליכם לשכור את שירותיו של קופירייטר מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום לצורך כתיבה שיווקית וכתיבת מאמרים מעניינים הקשורים בתחום של האתר שלכם.  תוכן מעניין וממוקד יגדיל את כמות הכניסות לאתר שלכם ולכן כדאי לכם לערוך מחקר מקיף טרם בחירת הקופירייטר.

29. הקפידו על טופס יצירת קשר קצר ולעניין

הקפידו לשלב טופס יצירת קשר באתר שלכם – מדובר בדרך טובה לאפשר לקהל שלכם לשמור על קשר.

רוצים אתר מנצח שימכור? ->

30. האם עברתם את מבחן 8 השניות

אם רוצים לשמור על קהל המבקרים באתר שלכם, הרי חשוב מאד להשקיע בבניית אתר בו העיצוב מעניין והתוכן מובן. אם התוכן לא יהיה מובן, הקהל עשוי לעזוב את האתר תוך כמה שניות.

31. עשו שימוש במשפטים קצרים

על מנת למשוך את קהל המבקרים לאתר שלכם חשוב מאד  לעשות שימוש במשפטים קצרים אשר יציגו את היתרונות של המוצרים שלכם.

32. בחרו תמונות איכותיות

ההמלצה שלנו היא לבחור תמונות איכותיות  המושכות את העין. אל תבחרו תמונות סטנדרטיות אשר ירחיקו את הקהל שלכם.

33. תמונות באיכות נמוכה יפגעו באתר שלכם

שימו לב כי תמונות באיכות נמוכה יפגעו באתר שלכם.

34. עשו שימוש במשפטים המעודדים את סגירת העסקה

על מנת שקהל המבקרים ירכוש את המוצרים באתר שלכם, יש לעשות שימוש במשפטים מעודדי סגירת עסקה כמו למשל קנו עכשיו.

35. השקיעו בכתיבת תיאורי מוצר

השקיעו בכתיבה של תיאורי המוצרים באתר בהתאם לחיפוש באינטרנט.  בחרו שמות קליטים למוצרים , כך שהקהל ימצא את המוצרים בקלות יתרה.

36. צרו אמינות אבטחה באתר עם תעודת SSL

הקהל שלכם צריך להאמין בכם. אין זה נכון רק לגבי השארת פרטים אלא גם בעת השארת כתובת דואל או הרשמה לאתר. הקהל שלכם רוצה לדעת כי הפרטים שלו יגיעו לאנשים אמינים. אישור זה מהווה תקן להצפנה של המידע בין הדפדפן ובין השרת בו מאוחסן האתר. ברגע רכישת המוצרים נרצה כי הרכישה תתבצע בצורה מאובטחת – כאשר הקהל באתר רואה את השלב הזה הם יודעים כי מדובר באתר בו הצוות אמין.

37. עשו שימוש בכלים אשר הקהל שלכם בוטח בהם

על מנת לייצור אמינות בקרב הקהל שלכם, ההמלצה היא לעשות שימוש בכלים לאבטחת אתר אשר הקהל בוטח בהם כמו למשל אבטחת סליקה או אפשרות תשלום בכרטיס אשראי. שימוש בכלים ידועים יגרמו להעלאה של תחושת הביטחון בקרב הקהל שלכם.

38. דאגו ליצירת פרטי קשר ברורים

דאגו ליצירת פרטי קשר בצורה ברורה ביותר טרם השלמת העסקה. פרסמו מספר טלפון וכתובת דואל ברורים עבור הקהל שלכם.

39. בחרו חברת קידום איכותית ובנייה אתרים וערכו מולה חוזה

על מנת להשקיע בקידום האתר יהיה עליכם לבחור חברת קידום איכותית אשר תתחייב לקדם את האתר שלכם במגוון דרכים דרך קמפנים בפייסבוק או בגוגל. על מנת לבחון האם חברת בניית האתרים איכותית הקפידו לערוך חוזה מול חברת בניית האתרים ובו פירוט על השירותים שלהם כך תהיה לכם אפשרות לדעת בדיוק מה אתם מקבלים. האם החברה תלווה אתכם גם לאחר הבנייה ותערוך שינויים במידת הצורך וכמובן יש לבחון את סוגיית המחיר- בחנו את המחיר על מנת לוודא כי מציעים לכם מחיר מקובל ולא גבוה יתר על המידה.

40. עשו שימוש ברשתות חברתיות והשקיעו בפעילות הקידום אורגני שלו

אי אפשר להתעלם מהרשתות החברתיות הנחשבות לכלי שיווק אפקטיבי במיוחד ולכן עשו שימוש ברשתות החברתיות  לטובת דירוג מוצרים ועוד.  בניית אתר לא יכולה להיות שלמה ללא פעילות קידום אפקטיבית. לצורך כך יהיה עליכם להקדיש זמן ליצירת פעילות קידום  אשר תוכלו לבצע על מנת שהקהל יכיר את האתר שלכם. בין היתר תוכלו להירשם לאינדקסים או להחליף קישורים עם קולגות שלכם.

41. דאגו להרשמה קצרה

אם האתר שלכם דורש הרשמה, הרי דאגו לשלב הרשמה קצר ככל הניתן. הקהל באתר שלכם לא ממש אוהב למלא טפסים ולכן הקדישו זמן ליצירת טופס הרשמה קצר.

42. הליך תשלום קצר

הקדישו זמן ליצירת תשלום קצר. אם הקהל שלכם ימצא את עצמו עוסק בתשלום זמן רב הוא עשוי לאבד עניין. באמצעות יצירת טופס תשלום ברור תוכלו לקצר את ההליך בצורה משמעותית ביותר.

43. הוסיפו מוצרים לסל קניות

על מנת לגרום לקהל שלכם לגלות עניין, עליכם לנקוט בשיטות שונות כאשר אחת השיטות היא להוסיף מוצרים לסל הקניות או לאפשר להם להירשם לניוזלטר.

44. צרו ניוזלטר לשליחת עדכונים ומבצעים ללקוחות

על מנת לגרום לקהל שלכם לא לאבד עניין במוצרים שלכם, דאגו לייצור ניוזלטר מעניין אחת לכמה חודשים באמצעותו תעדכו את הקהל שלכם.

45. הקדישו זמן לענות על שאלות

אם לקהל שלכם יש שאלות על אופי האתר, ההמלצה היא לבנות  עמוד הכולל שאלות פופולריות בו תענו על כל השאלות.

46. בחנו את האסטרטגיה של האתר

אסטרטגיה שיווקית

בעת בניית האתר יהיה עליכם להקדיש מחשבה רבה לבחינת האסטרטגיה של האתר כגון בחינה של המתחרים שלכם, מה עושה המוצר שלכם,  חשוב מאד להציג זאת בפני הקהל שלכם על מנת לגרום לו לגלות עניין באתר שלכם ולהבטיח כי הם יכנסו לאתר.

47. הקפידו על שרטוטים

בשלב הראשוני של בניית האתר כדאי להתחיל עם שרטוטים. אם תעברו למחשב אתם עשויים לגלות כי אתם תקועים בלופ שאינכם מצליחים לצאת ממנו תוך מתן תשומת לב לפרטים שאינם רלוונטים להמשך העבודה.

48. שפרו את הסקיצה שלכם

הכנתם סקיצה לאתר? כעת עבדו על הסקיצה ובחנו כיצד לשפר את הסקיצה.  משמעות הדבר היא לעבור שוב על האלמנטים הגרפיים ולחדד את האילוסטרציות .  עליכם לשאול את עצמכם כיצד תוכלו לעצב את האתר בצורה הטובה ביותר.

49. הציגו את האתר במגוון אמצעים

לאחר שעברתם וערכתם שיפור באתר זה הזמן להציג את האתר במגוון אמצעים כמו למשל  באמצעות מסכי מחשב או טלפונים ניידים.  חשוב מאד להציג את האתר בכמה שיותר אמצעים על מנת לאפשר לבעלי האתר להתרשם ולראות האם הם יכולים לראות את האתר במגוון אמצעים.  חשוב מאד לעשות שימוש בקווים מרכזיים אשר הנחו אתכם לאורך כל העבודה וכך תראו את שלב קבלת ההחלטות שלכם לבעלי האתר.

50. בחרו צבעים בהתאם לקונספט של האתר

בחירת צבעים לאתר אינטרנט

השקיעו מחשבה בבחירת הצבעים של האתר. בחירת צבעים לא תעשה סתם כך אלא בהתאם לקונפסט של האתר. כך למשל אם מדובר באתר של עורכי דין ייבחרו צבעים סולידיים יותר בהשוואה לצבעים של אתר המייצד מעצב גרפי.

ברגע שתממשו את כל הטיפים הכתובים כאן אין ספק שתגיעו להצלחה המקסימלית של העסק ברשת האינטרנט!
בנוסף תוכלו לקרוא את מדריך בניית האתרים שלנו.
בהצלחה, Dweb – פתרונות אינטרנט ובניית אתרים.

נמצאים לפני שלב בניית האתר וזקוקים לתהליך מיתוג? כנסו>>> מיתוג עסקים ע”י ג’נסיס פרסום ומיתוג

להצעת מחיר ->

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
יש לכם מה לומר?
תרגישו חופשי לעשות זאת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *