בניית אתר וורדפרס

עיצוב אתרים אסתטיים

אין דבר יותר תזזיתי, משתנה ומפתיע מעולם האינטרנט. בכל שנה יש מגמות חדשות המבטאות את רצון הגולשים, אשר מתגבשים יחד עם טכנולוגיות חדשות ועיצובים גרפים להפתעות האתרים. לעיצוב רענן וחדשני שנעשה מתוך הבנת העסק של הלקוח והקפדה על חווית משתמש חיובית יש משקל רב. כאשר אדם גולש לאתר שנטען לאט, גולש בזיגזג. לא מצליח למצוא מהר את המידע שלשמו גלש לאתר, ומתבלבל מרוב פלאשים, כותרות וצבעים, זהו אתר שעלול להביא לקריסת עסק ממש כך.

פערי המחירים של בניית ועיצוב אתרים, מבטאים רמות שונות של איכות ורמה טכנולוגית. יש גם הבדל בין מעצב אתרים שעשה קורס של שנה לבין בוגר טכניון שלמד שלוש שנים עיצוב אתרים.

הרזולוציה השתנתה

רוב מסמכי המחשב התאימו בעבר לרזולוציה 800X600, מה שבעצם יצר מסך צר שהיה מאוד מוגבל מבחינת עיצוב. לאחר שחדרו המסמכים הרחבים, השתנו הרזולוציות והיום הרוב גולשים ל- 768X1024. הסטנדרט הזה אפשר למעצבים הגרפיים “להשתולל” קצת ולפתח עיצובים מיוחדים ומפתיעים.

לאחר המהפכה של קידום אתרים בגוגל ובמנועי החיפוש האחרים, החלה הרשת להיות מוצפת בתכנים ובתמונות שהעמיסו על האתרים והם נראו כמו “שוק” גדול ומבלבל. היום חוזרים לעיצוב הנקי והאסתטי, כזה שמצליח לגרום לגולש להתרכז במה שהוא רואה וגם למקסם את חווית הגלישה שלו.

עיצוב אתרים “אנושיים”

מכיוון שבכל זאת מדובר ברשת אינטרנט, עולם וירטואלי וטכנולוגיות, יש היום מגמה מאוד חזקה בעולם בניית האתרים ובעולם הפרסום, ליצור שפה המצליחה לגרום לגולשים להתרגש, להגיב וליצור אינטראקציה עם המסך. זה עובר במיקוד של מסרים, בעיצוב מודרני ובשילוב של אלמנטים ייחודיים, שגורמים לגולשים להתנתק מהעולם האמתי ולהגיע לכאורה לעולם אחר בו יש שפה אחרת, מסרים אחרים ונוכחות מעניינת.

האתרים היום הם יותר נקיים ומשדרים מודרניות וחדשנות. יש גם מגמה של עיצוב ובניית אתרים מותאמים אישית, אחרי הנהירה הגדולה אחרי תבניות העיצוב שגרמו לכך שרוב האתרים ברשת, מלבד כמה הבדלים נראים ממש אותו דבר. היום כל בעל עסק או חברה מחפש את הקול הייחודי שלו בתוך הרשת ורוצה שיזכרו אותו.

בניית אתרים – האלמנטים הכי חשובים 

בניית אתרים – אילו אלמנטים הכי חשובים?

בניית אתרים – בואו נעשה סדר בכאוס של החברות שמתעסקות בבניית האתרים. מדוע אתר יכול לעלות 100,000 ₪ ובמחיר של 2500 ₪ גם אפשר לבנות אתר. מה ההבדל בעצם, ולמה צריך לשים לב כל לקוח שרוצה אתר טוב ואיכותי שיוביל אותו רחוק.

נוסף לחברת המציעות אתרים כמו לחמניות מאתמול, יש גם הרבה אתרים שמציעים ללקוחות לבנות אתר לעצמם. לעתים זה עלול להיות אתר דמה שלא יכול לזוז לשום מקום מבחינת קידום, והנוכחות שלו רק עושה נזק. לא נזכיר כאן שמות של אתרים, אבל כן נאמר בריש גלי, כי גוגל באופן חד משמעי, מעדיף אתרים שבנויים על תוכנת הניהול של וורדפרס. יש לזה כל מיני סיבות ובין השאר העובדה, שמדובר באתרים פשוטים ומאוד מובנים. 

אבל מול וורדפרס יש עוד הרבה חברות שמציעות פלטפורמות לאתרים. חלקן טובות וחלקן לא. הלקוח הממוצע שלא מבין באינטרנט לא יודע ממה נובע הפער בין האתרים. אנשי עסקים שרוצים להקים אתר, לא נולדו עם פלייסטיישן ביד, ייתכן שבתקופה שהם היו צעירים בכלל לא היה מחשב, הם לא יודעים ולא מבינים מושגים של תוכנות. הם לא מבינים מה זה קידום והם לא מבינים איך בונים אתר, ולכן אפשר למכור להם כל דבר. בגלל זה הם זקוקים לחברת בניית אתרים טובה שתוכל לייעץ להם באיזה אתר לבחור ומה להקים עבורם. הם צריכים לדעת מה כולל האתר שלהם, מה מוכרים להם ואם זה מה שהם צריכים.

 

אל תקנו רק עיצוב אתרים- קנו טכנולוגיה

לכל אתר יש שני צדדים. אחד הטכנולוגי ואחד העיצוב. אתר איכותי הוא כזה שהוא מציע טכנולוגיה איכותית אבל גם עיצוב מרשים שיכול להביא לכם לקוחות. צריך ליצור איזון והרמוניה בין השימושיות של האתר לבין העיצוב שלו. הרבה לקוחות מתרשמים מאתרים יפים ורוצים כמוהם, אבל הם לא יודעים אם קל לנווט בהם, אם הגלישה היא מהירה ועוד פרמטרים שחשובים לגולשים. אם אתם לא מבינים בתוכנות של בניית אתרים, בקשו הסבר. תבקשו לדעת מה מיוחד באתר שמציעים לכם לעומת אתרים אחרים. מה היתרונות המיוחדים שלו ומה זה אומר מבחינת הגולשים.

אי התאמה של אתר לסוגים שונים של דפדפנים, יכול לפגוע בכמות הלקוחות הפוטנציאליים שיגיעו אליו. חלק מהגולשים באמצעות סמארטפון או טאבלט אולי לא יוכלו לראות את האתר בצורה איכותית. אתר חייב להיות מותאם לכל מיני דפדפנים והוא חייב להיות רספונסיבי.

דבר חשוב נוסף הוא שצריך לבנות אתר, שניתן יהיה לשדרג אותו בעתיד ולהוסיף לו עוד פונקציות אם יש צורך. לכן התשתית שלו חייבת להיות טובה כדי להתקדם גם לשדרוג בעתיד. 

 

אפשר לשנות את העיצוב- חשוב מאוד

לפעמים עסק נכנס לתחומי עשייה נוספים, הוא רוצה להתחדש בעיצוב חדש. זה אפשרי רק אם האתר הישן נבנה בצורה כזו שאפשר לשנות אותו, זה קשור לטכנולוגיה שלו. אם הוא נבנה נכון, קל לעצב אותו מחדש. הוא צריך להיות מאוד חכם כך שאפשר להזיז את התפריט שלו הצידה או למעלה, או לשנות את כל מראה האתר.

 

אתר מתאים לקידום- אל תוותרו על זה

יש אתרים הבנויים על תוכנות שקשה מאוד לקדם בגוגל. זה ידוע שגוגל למשל מאוד אוהב אתרי וורדפרס, וזו הסיבה שבגללה 30% מהאתרים בעולם בנויים על התוכנה הזו. כאשר בונים אתר, הוא צריך להתאים לקידום בגוגל מבחינת המבנה והטכנולוגיה שלו. זה צריך להתאים לדרישות של גוגל, וכל בונה אתרים מקצועי יודע את זה. 

לא צריך להטיל ספק בקטע של העיצוב, אבל לצד זאת, חשוב שכל אתר יכלול גם אלמנטים טכנולוגיים ותשתית שעוזרת לו להיות מקודם בגוגל. יש תקנים מחמירים שגוגל מאוד מקפידה עליהם לגבי תקינות של אתרים וחשוב שתפנו לחברת בניית אתרים שיודעת ומכירה בחוקים הללו. 

אנשים שקרא את המאמר התעניינו גם ב : בניית אתר וורדפרס | אחסון אתרים

 

מהם השלבים לעיצוב אתר מקצועי

מהם השלבים לעיצוב אתר מקצועי

מהם השלבים בתהליך עיצוב אתר מקצועי?

השלב הראשון לפני עיצוב אתרים מקצועי הוא שלב האפיון. הוא מתחיל כבר בפגישה הראשונה, ובעקבותיה נעשה בריף לגבי הלקוח והצעת המחיר. האפיון אמור לקבוע מה המטרה של האתר ובהתאם להקים אותו במתכונת מסוימת. יש אתר תדמיתי, אתר מכירתי, מיני סייט (אתר קטן), יש אתר חנות ועוד. לפי המטרה ייבנה האתר. 

תפקידו של המאפיין, הוא גם לעזור לבעלי האתר להבין איזה סוג של אתר הם צריכים. לא כולם יודעים. רובם גולשים באתרים של מתחרים מוצלחים ורוצים אתר כמו שלהם. הם חושבים שהם מצליחים בגלל האתר שלהם. זה נכון שאתר יכול להוביל להצלחה מסחרית, אבל לא רק הוא. דרושות פעולות שיווק נוספות.

בפגישת האפיון יבין איש המכירות לאיזה סוג של אתר שואף הלקוח, האם זה באמת מתאים לעסק שלו, יציג לו תבניות של אתרים ודוגמאות, ובהמשך יוחלט איזה אתר יוקם. 


שלב שני- בניית האתר

אחרי ההחלטה מהו האתר שרוצים להקים עבור הלקוח, מתחיל התהליך המקצועי של בניית האתר. הלקוח צריך להסביר לחברת בניית האתרים מהו מבנה האתר המועדף עליו. איזה קטגוריות הוא רוצה באתר ובאיזה סדר. 

מפתח האתר יחד עם המעצב הגרפי צריכים להחליט, כיצד ייראה האתר מבחינה ויזואלית וכיצד הוא יתפקד מבחינה טכנולוגית. חייבת להיות הלימה בין שני המוטיבים הללו. הטכנולוגיה משרתת את העיצוב ולהיפך.

צריך יהיה להגדיר את המיקומים של תפריטי הניווט, מהו הכיוון הגרפי של האתר, צבעים ועוד. אם יש ללקוח לוגו, צבעי האתר ייגזרו ממנו כהמשך ישיר שלו.

שלב שלישי- פגישת עבודה לקוח חברה
לאחר גיבוש אסטרטגיה שמורכבת מהרצונות והדרישות של הלקוח, ומטרות האתר שלו, תכין החברה תוכנית של בניית אתר. גיבוש מבנה האתר ייעשה בהתאם לרצון הלקוח ולהשגת המטרות. אם מדובר באתר מכירתי או חנות, יוכל הצוות להציג לו דוגמאות של אתרים דומים, ולהמליץ בפניו על הפלטפורמה שתשרת הכי טוב את העסק שלו. בפגישה הזו יהיו מנהל פרויקט בניית האתר, המעצב הגרפי והמתכנת של האתר. הדבר הכי חשוב הוא ליצור איזון בין דרישות הלקוח לבין האתר. להקים לו אתר מקצועי שבאמת ייתן לו ערך מוסף, ולא לנסות לבנות אתר רק לפי הדרישות שלו, בעיקר אם הן לא הגיוניות והרבה פעמים נובעות מ”פזילה” לאתרים של המתחרים.

אתר מקורי ללקוח, ייצור גם את הבידול המבוקש מול המתחרים, ויקל על הגולשים לבחור באתר מסוים בלי להתבלבל. כך יגובש המבנה הכללי של האתר, מהן תמונות האווירה, הצבעים, הלוגו וארכיטקטורת המידע באתר. 

על פי המסוכם בפגישה זו תיבנה סקיצה והיא תישלח ללקוח לאישור.


אישור סקיצת האתר והתוכן 

אחרי שהלקוח יישאר את סקיצת האתר, אמור הלקוח להעיר את הערותיו וייתכנו גם שינויים. השלב הבא הוא בניית האתר והזנת התוכן. 

בשלב הטכני הזה הלקוח אינו מעורב בתהליך של בניית האתר. מי שמעורב בזה הם תכניתנים מקצועיים שהתפקיד שלהם הוא ליצור את הממשק והטכנולוגיה שבזכותה גולשים יגלשו באתר, ינווטו בו בקלות ועוד. 

בשיתוף המעצב יורכבו כל חלקי האתר. העיצוב והתוכן, כפי שהוסכם עם הלקוח. האתר יועלה אל כתובת אתר זמנית, בעליו יוכל לצפות בו ולהעיר את הערותיו ויתחיל שלב הזנת התכנים אליו. 

התפקיד של חברת בניית האתרים, היא למצוא פתרון טכנולוגי ועיצובי לאתר, כך שיגדיר ויוכל לייצג אותו בצורה נכונה בעולם הדיגיטלי. אתר הוא כמו חלון ראווה או כרטיס ביקור יוקרתי והוא צריך להיות תואם לקוח בכל הרמות וגם מקורי כדי שניתן יהיה למתג אותו. 

ראו עוד : בניית אתרים | אחסון אתרים 

הכול על אחסון אתרים

אחסון אתרים- כל מה שצריך לדעת

כאשר חברת בניית אתרים מקימה לכם אתר, חשוב לא פחות היכן תאחסנו אותו. יש היום חברות אחסון ישראליות וחוות שרתים גם בחו”ל. שירות אחסון אתרים מספק לארגונים ולפרטיים, אחסון של אתרי אינטרנט, דפים וקבצים הכוללים בין השאר: תמונות, קבצי וידיאו, קצבי מידע וכל תוכן אחר. האחסון נעשה כדי שיהיה אפשר לעקוב אחר המידע הזה ברשת האינטרנט. אחסון אתרים נעשה באמצעות אחסון ענן.

שרת ענן הוא שירות שנקרא גם CLOUD המאפשר חיבור של מחשבי על ויצירה של קשת ביניהם בענן. מחשבי העל הללו הם שרתים בעלי טכנולוגיה מיוחדת במינה. כשאר מדובר בטכנולוגיה של אחסון בענן, הקובץ המועלה לא נמצא רק במחשב אחד, אלא בכמה מחשבים ושרתים יחד. השרתים הללו יכולים להיות מפוזרים במקומות שונים בארץ ובעולם, אבל הם מחוברים באמצעות רשת פרטית אחד לשני. הממשק הזה מאפשר להשתמש במידע שנשלח על אחסון הענן, כמו הוא נמצא רק במחשב אחד ולהתרכז בעדכון הקבצים השמורים. 

חשיבות אחסון בענן לאתר עסקי

כאשר מדובר באתר אינטרנט של עסק, זה אומר שתמיד יהיה אפשר להגיע אליו ולגלוש בו, גם אם אחד האתרים כשל. זהו בעצם היתרון הכי גדול של אחסון בענן, שהאחסון הזה לא תלוי בתקינותו של מחשב אחד, והקובץ הזה נמצא בהרבה מחשבים שגם אם אחד מהם תקול, הקובץ שלכם יישמר במחשב אחר. 

הסידור הזה של אחסון אתרים בכמה מחשבים, מוריד את החשש הכבד של בעלי אתרים המשקיעים בהם ימים כלילות, וחוששים מנפילה או קריסה של שרת אשר תגרום חלילה גם לקריסת האתר שלהם. אם חלילה מחשב אחד ייפול, המחשבים האחרים עדיין קיימים עם הקבצים ושום דבר לא יקרה להם הם שמורים. 

אחסון בענן מאפשר גם לאנשים ממדינות שנות בעולם שרוצים גישה לאותו אתר, להגיע אליו באותה מהירות כאילו והשרת הזה ממוקם במדינה שלהם. השרתים כולם כאחד, חולקים את הקבצים ומאפשרים טעינה מהירה של אתר הלקוח. 

טכנולוגיה של אחסון אתרים בענן היא טכנולוגיה מאוד מתקדמת, היא מתפתחת מדי יום ויש לה הרבה מאוד יתרונות. 

רק לידיעה, גם חברות גדולות כמו מייקרוסופט ו-IBM משתמשות בטכנולוגית האחסון בענן וזה כמובן מומלץ לכל אתר. יש פה בטיחות גבוהה, יציבות של אחסון גמישות ומהירות וטכנולוגיה מהירה ומתפתחת. 

 

אחסון תוכן במקום הכי טוב

כמו שאתם קונים ארון שיתאים לדרישות האחסון שלכם, כך עליכם להתאים את אחסון האתר לדרישות שלכם. השירות של אחסון אתרים מתמקד בתוכן שיש באתר, שירותי האחסון מספקים לו את תשתיות התוכנה והחומרה. יש חברות אחסון של ספקיות שירותי אינטרנט על שרתים ייעודיים, חלקן מספקות גם שירותים של הקמת אתרים. יש שירותי אחסון שגם משווקים דומיינים.

חשוב לומר כי יש משמעות לאחסון אתרים גם מבחינת קידום אתרים אורגני, גוגל סורק את האתרים ומדרג את האתר. כאשר אתר מאוחסן בצורה טובה בשרת איכותי, גם גוגל כמו הגולשים יכול לגלוש בו במהירות ובקלות בלי שום תקלות או תקיעות, וזה מאוד רלוונטי לציון שגוגל מעניק לאתרים. אחד הפרמטרים שלו זה איכות הגלישה של האתר. 

יש חוות שרתים בכל העולם, המבקשות להתחרות עם חוות שרתים בארץ. לאתרים ישראלים חשוב מאוד דווקא להיות מאוחסנים בחווה, כמה שיותר קרובה לאתר שלהם. זה משפיע על התקשורת. מלבד זאת אם חלילה יש תקלה, רצוי שיהיה אפשר לדבר עם מישהו ובשפת האם, ולא בשפה אחרת. לפעמים בגלל המרחק גם לא מבינים כלום וזה פוגע בתיקון תקלות אם ישנן באתר. 

מדריך הקמת אתר וורדפרס

מדריך הקמת אתר וורדפרס

הקמת אתר וורדפרס – המדריך להקמת אתר משלכם

תוכנת וורדפרס להקמת אתרים, מאפשרת הקמת אתרים “תפורים” לפי מידה לכל לקוח, עסק וחברה. היום אין מישהו שמתפרנס משירות או שיווק שאין לו אתר אינטרנט. זה השלב הראשון שכל עסק צריך לעשות, אבל בהמשך, צריך לעשות עוד פעולות כדי שהאתר הזה ימריא ויהיה בולט ברשת. צריך לקדם אותו. אם בעל האתר רוצה עוד לקוחות, הוא צריך לעשות קמפיין פרסום. כל עסק היום יכול לנצל את הפלטפורמה לתועלת שלו, ולהתקדם להיות אתר עסק מצליח ומכניס וזו כל הכוונה בעצם בנוכחות ברשת. 

אתרים נבנים על כל מיני תוכנות בכל מיני שמות, אבל יש מערכת אחת שהיא מהמבוקשות בעולם- וורדפרס. היא מרשימה מאוד ביכולות שלה להעניק לאתר חווית משתמש, נוחות גלישה חלקה, ואף מתאימה למנועי חיפוש. זה דבר שהוא חשוב מבחינת קידום האתר בגוגל. 

תהליך הקמת אתר וורדפרס

חברת הקמת אתר וורדפרס צריכה ראשית להבין מה הלקוח צריך, (לא מה הוא רוצה). מה המטרה של האתר שהוא מעוניין בו. בהתאם למטרה יוקם האתר והוא ינסה להשיג את היעד. אם מישהו רוצה למכור באינטרנט, אז הוא יקים חנות רשת אינטרנטית. אם הוא רוצה לעשות לעצמו שם ותדמית, הוא יקים אתר תדמיתי. אם הוא רוצה לקוחות חדשים, הוא יקים אתר שיווקי. מהצורך של הלקוח נולד האתר.

אחרי הבנת צרכי הלקוח, צריך לחשוב איך מגלמים באתר את הצרכים שלו, כך שיביאו לו הישגים. האתר צריך להיות מעוצב בצורה ייחודית שמתאימה לתחום בו עוסק הלקוח, ולהכיל תוכן ברמה גבוהה עם מסרים שיווקיים. 

אחד הדברים הטובים באתר וורדפרס, שהוא בקוד פתוח. תמיד אפשר לשנות בו דברים, לגרוע או להוסיף ולהתאים את האתר כל פעם לדרישות אחרות אם יש לחברה.

 

בואו נתחיל ממבנה

בנייה של אתר וורדפרס דורשת הבנת מבנה האתר האופטימלי עבור הלקוח. תבנית האתר היא בעצם הדף הראשון והעמודים הפנימיים המרכיבים אותו. בהם יהיה תוכן, וגם יהיו תמונות. צריך להחליט אם רוצים תמונת קאבר גדולה או בכלל סליידר. כאשר מבינים מהם המטרות, משתפים בזה את המתכנת ואת מעצב האתר, והם מבטאים בעצם את הצרכים בעצם עיצוב אתר.

יש חשיבות לבחירת הפונטים, הצבעים של האתר. כל אלה יעשו רושם מסוים על הגולשים ויעבירו מסרים. יש צבעים שעושים רושם יותר יוקרתי על הגולשים ויש צבעים שעושים רושם זול, צריך לבחור בתפריט הגרפי שמעניק לאתר את הרושם שרוצים לעשות. 

כאשר מדובר בוורדפרס, יש לתוכנה הזו המון תוספים שכל אתר יכול לאמץ, גם בתחום של ניהול התוכן, גם בתחום של קידום האתר וגם מבחינה טכנולוגית. 

חשוב לדעת כי כ-30% מהאתרים בעולם נבנים על תוכנת וורדפרס. זה אומר רק דבר אחד- משהו פה עובד טוב ואם היא עובד בשביל כל כך הרבה אתרים, הוא בוודאי יכול לעבוד בשביל כל אחד.

 

וורדפרס- הכי פשוט שיש

כל החוכמה כמעט בכל דבר היא לעשות אותו הכי פשוט. כשהוא פשוט כולם מבינים אותו. תוכנת הניהול וורדפרס מאפשרת הקמת אתרים מאוד פשוטים וידידותיים למשתמש. הם קלים לקידום בגוגל ובשאר מנועי החיפוש מבחינת קטלוג וסידור העמודים וגם מבחינת אופטימיזציה של תמונות. זה בדיוק מה שמאפיין את התוכנה הזו. לא מתחכמת, לא מסובכת. ברורה מאוד בניהול התוכן שלה, בתצוגת המדיה והתמונות ותוספים שעוזרים לה לעבור את הסורק של גוגל בקלי קלות. 

ראו עוד: אחסון אתרים | עיצוב אתרים | בניית אתר וורדפרס

איך עיצוב אתרים תורם לעסק שלך

איך עיצוב אתרים תורם לעסק שלך

כיצד עיצוב אתרים תורם לעסק שלך להצליח?

עיצוב אתרים במובנים רבים, דומה לחלון הראווה של העסק. הגולשים ברשת, נתקלים באתרים ואם העיצוב מוצא חן בעיניהם, הם יישארו באתר וייהנו ממנו. לעיצוב יש השפעה גדולה על כמות הזמן שהגולשים יקדישו לאתר, וגם למוניטין ולתדמית של העסק.

תארו לעצמכם שעורך דין מצליח ייתן לכם את כרטיס הביקור הכי זול שקיים. מה תחשבו עליו? תודו שציפיתם לקבל ממנו כרטיס ביקור הרבה יותר יוקרתי. עורך דין לא?

במקרה אחר. כאשר אתם הולכים ברחוב ועוברים ליד חנות שמשווקת מותג מצליח ומגלים כי אחד הקירות בה מתקלף, יש לה ריח של טחב ובלגן במדפים. האם תקנו משהו בחנות הזו?

התשובה היא לא, והסיבה לכך היא שאנחנו קונים גם בעיניים. הדוגמה הכי קיצונית שיכולה להיות היא להגיע למסעדה לא נקייה ולרצות לאכול בה. לא, אתם אל תאכלו בה, כי הלכלוך שבחוץ מעיד על הלכלוך שבסירים. זה אומר רק דבר אחד, זה אומר שאנחנו בוחרים דברים באופן חיצוני אבל צריך גם לראות מה יש בתוך הקנקן וצריך להיות קשר בין החוץ והפנים. ככה בכל אופן זה צריך לעבוד עם אתרים.

העניקו חווית משתמש- UI UX

חווית משתמש באתר, דומה לחוויית משתמש במציאות. אם אתם נכנסים לחנות, והמוכרת עסוקה שיחת טלפון, ואין שלטי הכוונה, ואתם לא יודעים היכן למצוא את מה שאתם מחפשים, יהיו לכם סיבות מאוד טובות, לצאת מהחנות הזאת ולא לבצע שום עסקה. במילים פשוטות זלזלו בכם ועלו לכם על העצבים. 

לחלופין אם אתם נכנסים לחנות מזמינה, נקייה ומאורגנת עם צוות של מוכרים אדיבים ומנומסים (שלא מדברים בטלפון), סביר להניח שבחנות הזו תישארו ולא תעזבו וגם תקנו בה. הסיבה לכך היא חווית משתמש.

מקביל הדבר לגלישה באתר. עיצוב חווית משתמש תורמת לכך שהגולש נהנה מהגלישה באתר. האלמנט הזה גורם לאתר לגלוש חלק בלי להיתקע, אין עיכובים בגלישה, הגולש מוצא כל דבר שהוא מחפש מיד. יש כותרות גדולות שמכוונות אותו לדפים של האתר. הוא מוצא כל דבר בקלות, יש כפתור בולט של טופס השארת הפרטים. הכל מאוד קל וברור וקוראים לזה חוויית משתמש.

שירות בעולם הדיגיטלי

כל אתר נותן שירות לגולשים, זה העידן הדיגיטלי. אתר משמש היום כל עסק גם לעשיית עסקים והוא כלי מכירתי ושיווקי ראשון במעלה. לא משנה מה גודל העסק ומה הוותק שלו, כדי להיות בעולם האינטרנט חייבים לבנות אתר מעוצב, שהעיצוב שלו מתאים לתחום העסק ומייצג אותו בצורה נכונה ממש כמו עיצוב חלון ראווה לחנות במציאות. מה שתציגו בחלון הזה יגרום ללקוחות להיכנס או לא, הצבעים של החלון גם להם יש השפעה. לכל דבר שמוצג יש השפעה על החלטת העוברים והשבים. אותו דבר זה עם גולשים ברשת.

איך נראה האתר שלכם, האם העיצוב שלו מזמין ומיוחד. האם הפונטים ברורים, הצבעים מושכים. כאשר מדובר בחנות און ליין, האם יש בה איזו תצוגה הגיונית של מוצרים, מחלקות, היא מחולקת לקטגוריות שיקלו על הגולש לרכוש בה.

אתר אינטרנט חייב לייצר תנועה וחוויה לגולשים. עושים את זה בעיצוב ובטכנולוגיה של העיצוב. כמובן שגם צריכים להניע את הגולשים לפעולה, להשתמש בכתיבה שיווקית וגם לקדם את האתר הזה כדי לחשוף אותו בפני כמה שיותר גולשים. 

כאשר מדובר בחנות התחנה של הקופה, האריזה וההסבר על החזרות והחלפות צריכים להיות מאוד ברורים לגולשים, כמה שתתנו שירות יותר טוב ככה החנות שלכם תצליח יותר. את השירות הזה אתם תעשו גם באמצעות העיצוב. 

אנשים שקראו את הכתבה התעניינו גם ב: בניית אתרים | אחסון אתרים

עיצוב אתר בוורדפרס

עיצוב אתר בוורדפרס- יתרונות

מדוע עדיף עיצוב אתר בוורדפרס?

עיצוב אתר בתוכנת וורדפרס מקנה הרבה יתרונות לאתר ברמות שונות. אתר בהיר וברור, התאמה לדרישות של מנוע החיפוש גוגל. מערכת ניהול תוכן איכותית ופשוטה. במאמר זה ננסה להציג כמה מהיתרונות הבולטים של עיצוב אתר בוורדפרס.

ראשית חשוב לדעת כי מדובר בתוכנת ניהול תוכן נפוצה, אשר החלה את דרכה כתוכנה לניהול בלוגים. משמעות המילים: וורדפרס הם: מכבסת מילים, וכך הפכה התוכנה הזו לתוכנה שמנהלת היום כ-30% מכל האתרים בעולם. הצלחה? ועוד איך ויש לזה סיבות טובות.

אחד הדברים שהופכים אותה לכל כך פופולרית זו הפשטות שלה. בעולם של עיצוב אתרים, כשכל אחד מנסה להפגיז כמה שיותר, כדי להראות את הכישורים שלו החל מהמתכנת וכלה במעצב הגרפי, וורדפרס בלי חוכמות עושה את זה הכי טוב ועם הרבה מאוד תוספים שהופכים את האתרים הבנויים על התוכנה הזו כמועדפים מבחינת גוגל וגם מבחינת הגולשים.

 

הכי קל לקדם וורדפרס

בקרב אנשים העוסקים בתחום קידום האתרים, ידוע כי לוורדפרס יש יתרונות משמעותיים מול גוגל. יש לה תוספים איכותיים אשר מקלים על מלאכת קידום האתר וכל הקידום מתנהל בצורה הרבה יותר יעילה. התוספים הללו זמינים גם בגרסה חינמית ומאפשרים למקדמים להתאים כל פוסט או עמוד למנועי החיפוש. באפשרותם ניתן גם לבדוק את מידת ההתאמה של מילות המפתח לתוכן שאותו רוצים לקדם , והם מציגים ניתוח של הקידום וכן טיפים כיצד לשפר את הדירוג עבור ביטוי או מילת מפתח. 

עם התוספים הללו, אפשר לשלוט במנועי החיפוש ובהרשאות של גוגל כדי לסרוק עמודים, למנוע תוכן כפול וסוגי תוכן שונים. יש גם תוסף המעניק שליטה בתצוגה כאשר משתפים פוסט בפייסבוק ובשאר הרשתות החברתיות. 

מלבד תוספי וורדפרס, אפשר באמצעות תוספים שונים אחרים, לטפל במשימות כמו הגדרת כתובות קנוניות, בניית מפת אתר, ביצוע הפניות מאתר אחד לאחר ועוד. 

מי שלא עוסק בבניית אתרים או עיצוב אתרים ולא בקידום אתרים, לא מבין את המשמעות והחשיבות הרבה של האפשרויות האלה כדי לקדם את האתר ולהגיע אתו למקומות גבוהים בגוגל. 

 

אופטימיזציה טובה לתמונות וקישורים

גוגל אוהב אתרים שיש להם מדיה עשירה כמו וידיאו, אינפוגרפיקות, תמונות ועוד. לרוב האתרים הללו מתקדמים יותר טוב. הם מספקים לגולשים מידע יותר איכותי ומקיף ותורמים ליצירת חווית משתמש טובה. 

וורדפרס מאפשרת הוספת מדיה בצורה כזו שאפשר לספק כותרות וגם תיאור עבור כל תמונה או איור. זה אספקט חשוב כאשר עושים אופטימיזציה למדיה ותמונות למנועי חיפוש. בנוסף יש המון תוספים באמצעותם אפשר לנהל תמונות בצורה יעילה, וגם לבצע אופטימיזציה למשקל של התמונות, כדי שהאתר לא ייתקע בגלל כובד. לחווית המשתמש יש השפעה על קידום האתר, ואם הגולש נתקע כאשר הוא מנסה להעלות תמונות, זה מפריע לקידום של האתר ולא עונה על הפרמטרים של גוגל. 

קישורים מאתרים אחרים הם דבר חשוב מאוד להתקדם לעבר העמוד הראשון של גוגל. בוורדפרס יש כלי שמאפשר לחפש עמודים דומים לפי מילות מפתח או כותרת וכך הוא חוסך למקדם חיפוש של עמוד דומה והוספת קישור ידני כשבונים קישורים פנימיים.

מערכת וורדפרס בנויה בצורה כזו, שהיא מאפשרת לחלק את האתר לקטגוריות ותגיות בצורה היררכית והגיונית. זה מקל גם על מנועי XML וגם על גוגל לאתר דפים רלבנטיים, גם אם אין מפת אתר ייעודית.

וורדפרס מוכיחה את עצמה מול מנועי החיפוש השונים וגם מול הגולשים, ביכולת שלה לנהל תוכן, להקל על קידום אתר ולבצע פעולות מאוד חשובות לבולטות שלו מול גוגל. 

 

 

וורדפרס או וויקס WordPress vs Wix מה עדיף?

וורדפרס או וויקסלפני שאתם בוחרים פלטפורמה לבניית אתרים כדי לכם לקרוא השוואה זו בין שתי פלטפורמות ניהול תוכן נפוצות. בעוד וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר בעולם וכמובן זו שאנו ממליצים עליה לכל סוג אתר, רצוי גם להגיד שהיא לא האופציה היחידה ולכן חשוב להעמיד את הפלטפורמות האלו להשוואה ראש בראש ולהאיר את היתרונות והחסרונות.

בסופו של דבר ההשוואה תוכל לעזור לכם להחליט איזו פלטפורמה מתאימה לכם. אז וורדפרס או וויקס?

מחיר ועלויות

עלויות בניה ופיתוח אתר אינטרנט היא גורם חשוב בעת בחירת הפלטפורמה שלכם. סך כל העלויות של פיתוח ותחזוקת האתר יהיה תלוי אך ורק בצרכים שלכם. המטרה היא לוודא כי אתם יכולים לעשות מה שאתה רוצים במסגרת התקציב שלכם.

וויקס
בניית האתרים הבסיסית בוויקס אינה כרוכה בתשלום. עם זאת ישנם שני חסרונות עיקריים. ראשית, וויקס מוסיף פרסומות על החלק העליון והתחתון של האתר ושנית, אתם לא יכולים להשתמש בדומיין פרטי עבור האתר שלכם.
חוץ מזה התכנית הבסיסית אינה מציעה אפשרות התקנת תוספים והרחבות, כדי להסיר מודעות ולקבל תכונות נוספות, תצטרכו לשדרג לאחת מתכניות הפרמיום שהם מציעים.
בכל תכנית פרמיום של וויקס יש מגבלות אחסון ורוחב פס שונות. ניתן בתשלום חודשי או לבחור תכנית שנתית. כמו כן האחסון עצמו נמצא בחו”ל.

וורדפרס
תוכנת וורדפרס זמינה בחינם לכל אחד להשתמש. אתם צריכים דומיין משלכם וכמובן אחסון אתר וורדפרס כדי להתקין את המערכת. שם דומיין פרטי משלכם הוא יתרון בכל מה שקשור לקידום אתר, ישנן אין ספור ספקי אירוח בעליות חודשיות נוחות ביותר בהתאם לתקציב שלכם.
עלות אתר וורדפרס תגדל אם תחליטו להשתמש בערכת נושא פרמיום או תוספים בתשלום. עם זאת, ישנם אלפי ערכות וורדפרס חינם ותוספות זמינות שאתם יכולים להתקין כדי להפחית עלויות. ניתן להוסיף כל תכונה לאתר וורדפרס באמצעות תוסף או בקוד האתר מבלי לשדרג תכנית האירוח.

סיכום:

וורדפרס עדיפה על וויקס עם תכניות גמישות וזמינות ממגוון חברות אירוח אתרים. העלות תלויה בכמה משאבים אתם משתמשים, ואתם חופשיים להשתמש באתר וורדפרס בכל דרך שאתם רוצים.

קלות שימוש

רוב המתחילים לא רוצים לבזבז יותר מדי זמן ללמוד מיומנויות חדשות. שניהם וויקס ו- וורדפרס מאפשרות לכם ליצור אתרי אינטרנט מבלי ללמוד קוד.

וויקס:
וויקס מגיע עם כלי חזק מאוד וקל לשימוש כדי לבנות אתר משלכם. מציעה ממשק WYSIWYG פשוט שבו אתם יכולים לבחור כל אלמנט באתר לגרור אותו למקום הנכון וכך בעצם לבנות את התוכן.
ניתן לגרור ולשחרר פריטים בכל מקום באתר, לארגן מחדש דברים בדפים, לכתוב תוכן, ולהוסיף טפסים. מתחילים רבים ימצאו תכונה זו מבורכת וידידותית במיוחד.

וורדפרס:
וורדפרס מגיעה עם עורך ויזואלי לכתיבת התוכן שלכם ומאפשרת גם לערוך את מאפייני ערכת הנושא שלכם בסביבת WYSIWYG. עם זאת, כברירת מחדל ובתבניות בסיסיות וורדפרס לא באה עם ממשק גרור ושחרר מובנה. לערכות נושא פרמיום יש ממשק כזה או שיש צורך להתקין תוסף ליכולות אלו. אחד מתוספי שחרר וגרור מתקדמים ומומלצים הוא אלמנטור.
כדי להשיג את השליטה המלאה של המראה, משתמשים יצטרכו להכיר חלקים שונים כמו תפריטים, התאמה אישית, עורך ויזואלי, וכו’ זה אומר שוורדפרס דורשת עקומת למידה קטנה למתחילים. מצד השני, יש אלפי ערכות נושא שעושים את ההתאמה האישית לממש קלה. כמו כן המערכת יותר גמישה ופתוחה לכל שינוי או התאמה.

סיכום:
וויקס עדיפה למתחילים, משתמשים חדשים לא צריכים להשקיע הרבה זמן ללמוד את הפלטפורמה או להתקין תוספים לפני שהם יכולים להתחיל לבנות את אתר האינטרנט שלהם. מצד השני וורדפרס מציע היום כלים לא פחות קלים לעיצוב ובניית האתר מה שהופך אותה למערכת שלמה ומקצועית יותר.

עיצוב ופריסה

העיצוב והפריסה של האתר שלכם ממלאים תפקיד חשוב בהצלחתו. כל בעל אתר צריך עיצוב שלא רק נראה טוב, אלא גם ידידותי למשתמש כזה שגורם למותג שלהם לבלוט בין ים האתרים ברשת.

וויקס:
וויקס מגיעה עם יותר מ-500 תבניות מוכנות מראש לבחירה. כל העיצובים של וויקס הם רספונסיבים ונכתבו באופן מלא ב- HTML5. באמצעות כלי הבניה, תוכלו להתאים אישית את עיצוב האתר, לשנות את הפריסה ולסדר מחדש פריטים כמו שאתם רואים לנכון.
חסרון גדול אחת הוא שלאחר שבחרתם תבנית, אתם לא יכולים לשנות אותה. אתם יכולים להתאים אישית ככל שאתם רוצים באמצעות כלים מובנים, אך לא ניתן להחליף לתבנית אחרת.

וורדפרס:
ישנם אלפי ערכות נושא בחינם ובתשלום עבור וורדפרס. ערכות נושא חינם מגיעות עם תמיכה מוגבלת, אבל הן גם עוברות תהליך בדיקה קפדני. תבניות בתשלום מציעים תכונות רבות יותר, הן רספונסיביות וכוללות אפשרויות תמיכת פרימיום.
תבניות וורדפרס הן בעלות נושאים מגוונים, החל מאתרים אישיים קטנים ועד לאתרי מסחר מלאים ומורכבים. רוב ערכות הנושא מגיעות עם אפשרויות התאמה אישית מובנה משלהם. אתם חופשיים להתאים אותן אישית באמצעות הוספת קוד משלכם ותוספים.
משתמשים יכולים להוריד ערכות נושא חינם מספריית התבניות WordPess.org. לקבלת עיצובים בתשלום יש כמה חנויות כמו למשל themeforest
יתר על כן, אתם יכולים לשכור מפתח או ללמוד ליצור ערכת נושא מותאמת אישית לחלוטין עבור החברה שלכם.

סיכום:
לוורדפרס מגוון גדול יותר גדול של תבניות ופריסות עיצוב. משתמשי וורדפרס גם יכולים לעבור מתבנית אחת לאחרת או להתאים אותם איך שהם רוצים ללא כל מגבלות.

קידום האתר seo

נושא אופטימיזציה וקידום אתרים במנועי החיפוש הוא בעצם המפתח להצלחה של העסק שלכם, דבר שמביא אתו תנועה, לידים ובעצם צמיחה ורווחיות.

וויקס:
אם כי ישנה התקדמות בנושא קידום אתרי ווקיס. אפשר להגיד שזו אחת הבעיות הרציניות של פלטפורמה סגורה זו. אתרי וויקס סובלים מבעיות קידום במנועי חיפוש בעיקר בגוגל. בעצם הייתי אומר שאתרי וויקס טובים ככרטיס ביקור ולא יותר מזה.

וורדפרס:
זה כבר לא סוד לומר שוורדפרס היא אהובת מנועי החיפוש. אתרי וורדפרס הם בעלי אופטימיזציה וארכיטקטורת תוכן מושלמת. ישנם תוספי קידום ואופטימיזציה שמאפשרים לכל בעל אתר לקדם את האתר שלו בקלות רבה.

לסיכום:
אם אתם רוצים להקים אתר שניתן יהיה לקדם אותו להביא לתנועה וללידים, אז וורדפרס היא הפלטפורמה המנצחת בגדול גם בנושא חושב זה.

תוספים ויישומים

תוספים ויישומים הם תכנות צד שלישיות, אתה יכול להשתמש עם הפלטפורמה שלך כדי להוסיף תכונות נוספות. וויקס מכנה אותם יישומים ובוורדפרס הם נקראים תוספים.

וויקס:
וויקס מגיע עם כ- 200 אפליקציות שניתן להוסיף לאתר. יישומים אלה מציעים מגוון רחב של תכונות כמו הוספת טפסי קשר, גלריה, הערות, רשימת דוא”ל וכן הלאה.
רוב האפליקציות הן בחינם בגרסה לייט. יישומים אחרים דורשים תשלומים חודשיים במגוון מחירים. למרות שיש אוסף מוגבל של יישומים, הם מכסים את רוב התכונות מבוקשות כלל על ידי בעלי האתר.

וורדפרס
יש יותר מ- 47,928 תוספים ללא עלות בספריית התוספים. שלא לדבר על עוד מאות תוספי פרמיום בעליות נוחות.
לא קיים כמעט דבר שלא פיתחו עבורו תוסף. אתם יכולים לעשות כמעט כל דבר שאתם רוצים עם וורדפרס. יש המון תוספים בחינם ובתשלום אשר תוכלו לנצל באתר שלכם באופן מידי.

סיכום:
וורדפרס בקלות יכה בוויקס גם בתחום הזה. למרות ספריית האפליקציה של וויקס גדלה, היא עדיין מוגבלת בהשוואת למבחר העצום שעומד לרשות המשתמשים בוורדפרס.

חנות וירטואלית

מכירת דברים או שירותים באינטרנט היא עוד תכונה חשובה שיותר ויותר בעלי אתרים מחפשים.

וויקס:
וויקס מציעה אפשרות להוספת חנות וירטואלית לאתר למשתמשי פרמיום בלבד. משמעות הדבר היא שמשתמשי חינם אינם יכולים להריץ חנות באתר שלהם מבלי לשדרג לתכנית בתשלום. אפשריות הסליקה מוגבלות.
יש כמה אפליקציות צד שלישי שניתן להשתמש כדי למכור דברים באינטרנט, אבל אלה אפליקציות בתשלום נוסף ועמלות חודשיות. שלא לדבר על חוסר גמישות כללי באפליקציות אלו בכל נושא שערים ושפות שונות.

וורדפרס:
יש ב-וורדפרס כמה תוספים חינם שאתה יכול להשתמש בהם כדי לבנות החנות המקוונת שלך ולמכור כל מה שאתה רוצה בקלות. לכל התוספים האלה יש תוספי הרחבה משלהם שבהם ניתן להשתמש כדי להרחיב את יכולות החנות ולהוסיף אפשריות סליקה מקומיות ועוד יכולות רבות.

סיכום:
אם אתם רוצים לבנות חנות כמו שצריך ולהיות מוכנים לצמיחה, אז וורדפרס מציעה הרבה יותר גמישות והתממשקות למערכות נוספות. בניית אתר וורדפרס – דרך מנצחת לעסק.

לסיום

וורדפרס עדיפה בהרבה מוויקס כפלטפורמת בניית אתרים באינטרנט עבור כל סוג אתר. אתם יכולים להשיג הרבה יותר עם וורדפרס בטווח הארוך. “וורדפרס הוא אתר לכל החיים” ניתן במשך הזמן, לשדרג את העיצוב והפונקציונליות ללא איבוד התוכן שלכם וללא השפעה מבחינת קידום האתר.

wordpress and wix

Wix and WordPress: מצאו את ההבדלים

קיימות עשרות מערכות לבניית אתרים, אבל שתיים מהן מובילות את התחום ללא ספק: Wix ו- WordPress. מיום השקתה של Wix, הצעיר מבין השתיים החלו הוויכוחים מי מהן טובה יותר וכל אחד מהמחנות עושה כמיטב יכולות על מנת להצדיק את הבחירה שלו. אנחנו לא חושבים שאפשר לנצח או להפסיד כאן, כי בלי להגדיר את הצרכים המדויקים המשתמשים, אי אפשר לדעת איזה פתרון יתאים להם יותר. בהשוואה קצרה זו, ניסינו לכסות את היתרונות והחסרונות של כל פלטפורמה, במונחים בסיסיים ביותר, כדי שתוכלו להחליט מי מהן תענה טוב יותר לצרכים ולדרישות שלכם.

לוקחות בקלות: קלות הפעלה

ממשק המשתמש של Wix הוא אינטואיטיבי, ידידותית ומאפשר ביצוע פעולות רבות באמצעות גרירה ושחרור. היא תאפשר לכם לעצב ולבנות את האתר שלכם בקלות, גם אם אין לכם מושג קלוש בבניית אתרים. למרות ש WordPress – היא מערכת ניהול תוכן ידידותית במיוחד, כשמדובר בבניית אתרים היא קצת פחות ידידותית, והיא הרבה יותר מורכבת מאשר Wix. אם אתם יודעים להשתמש בעכבר, אין ספק שתוכלו לבנות אתר ב- Wix, כדי לבנות אתר ב- WordPress יהיה עליכם להיות בעלי ידע בסיסי ב- HTML/CSS.

ראו עוד על בניית אתרים עיצוב אתרים

יכולות זה עניין של גמישות

Wix היא מערכת לבניית אתרים שפותחה עבור אתרי תוכן ומסחר. היא שמציעה כמות גדולה במיוחד של תוספים, חינמיים או בתשלום. שמאפשרים לפרסם תוכן ולנהל חנויות בקלות, יעילות וגמישות. WordPress החלה את דרכה כפלטפורמה לבלוגים, אולם התפתחה במהירות למערכת המשמשת לבניית מגוון סוגי אתרים, מתיקי עבודות דיגיטליים ועד חנויות. הפעולות הללו מתאפשרות באמצעות מגוון רחב של תוספים המיועדים לצרכים שונים. האיזון בין קלות שימוש למורכבות הוא קשה להשגה, לכן בדרך כלל, הכלים הפשוטים יותר, יהיו פחות גמישים. אבל הכלל הזה לא חל על Wix, שמציעה איזון מושלם כמעט בין גמישות לקלות שימוש. איזון שקצת קשה למצוא ב- WordPress.

מה שתראו זה מה שתקבלו?

Wix מציעה מאות תבניות עיצוב, ביותר משבעים קטגוריות, לצד תבניות לדפים בודדים ואפשרויות רבות נוספות אחד החסרונות שלה הוא שהיא לא מאפשרת להחליף תבניות בעיצומה של עריכה. התבניות של Wix מאפשרות גם עריכה במצב המדמה טלפונים חכמים.

את התבניות של WordPress תוכלו למצאו או באתר הרשמי שלה או בחנות התבניות. בשונה מ- Wix היא לא מאפשרת עריכת WYSIWYG, לכן לפני שעורכים שינויים בקוד של התבנית, מומלץ לדעת לקרוא קוד.

תמיכה

מרכז התמיכה של Wix מציע תשובות במאות אלפי נושאים, סרטוני הדרכה, לומדות, תמיכה במייל ואפילו תוכנית לימודים מקיפה. העורך עצמו כולל מסכי עזרה רבים, המציעים סיוע מיידי כמעט לכל פעולה. WordPress, לא מפעילה  מרכז תמיכה רשמי, אבל לא תהיה לכם בעיה למצוא ברשת קהילות, פורומים ומומחים, שיספקו לכם תשובות מקצועיות לכל שאלה.

בנוסף, תוכלו למצוא מאות בלוגים, קהילות וערוצי YouTube שמוקדשים במלואם למערכת ניהול התוכן הזו, אבל לא יהיה לכם למי לשלוח מייל במידת הצורך.

על מי אפשר לבנות?

נכון ש- WordPress עןשה רושם של מערכת חזקה יותר, אבל יהיה עליכם ללמוד כמה מיסודות התכנות, כדי להפיק ממנה את המקסימום. אם אתם יודעים לתכנת או שיש לכם זמן ללמוד, היא בהחלט יכולה להיות הבחירה הנכונה עבורכם. Wix לעומתה, תעשה בשבילכם את כל העבודה הקשה.

נכתב על ידי צוות בניית האתרים של ConvertiX – משרד פרסום דיגיטל

חבילת בניית אתר

שירותי בניית אתרים של חברה מקצועית: מה כוללת החבילה

היום כל בעל עסק רוצה שיהיה לו אתר אינטרנט. כאשר אנחנו רוצים שלעסק שלנו יהיה אתר אינטרנט אנחנו לא צריכים להתפשר על איכות האתר ולבחור לבנות אתר לבד או לבנות אתר זול מאוד. השקעה באיכות בניית האתר שלנו תאפשר לנו ליהנות מאתר מקצועי וייצוגי יותר.

לבניית אתר אינטרנט יש תהליך ברור מאוד שמתחיל באפיון העסק ובהתאמה אפיון של האתר שצריך לבנות לפי מאפיינים שונים כמו תחום העיסוק של העסק, המתחרים מולם הוא מתמודד בשוק, המיתוג אותו העסק רוצה, אופן הפרסום והשיווק של העסק בגוגל וברשתות החברתיות (פרסום ממומן בגוגל מול קידום אתרים אורגני) וגם התאמה של האתר לקהל היעד שלו. שירותי בניית אתרים הניתנים על חברה מקצועית יכללו את תהליך העבודה המסודר הזה.

שירותי בניית אתרים –מה השירותים כוללים?

שירותי בניית אתרים כוללים הרבה מאוד שירותים שונים. השירותים של בניית אתר אינטרנט כוללים בחירה של הדפים שיהיו באתר ובנייה שלהם מרמת העיצוב ועד רמת התוכן. השירותים כוללים גם עיצוב של לוגו לעסק והזנה של באתר וגם שירות של בניית שפה חזותית אחידה לעסק כולל התאמה של העיצוב והתכנים של האתר לאופן בו רוצים לקדם את העסק בגוגל ולקהל היעד אליו העסק פונה או רוצה לפנות בעתיד.

שירותי בניית אתרים – שירותי עיצוב אתר באופן מותאם אישית

אחד מסוגי השירותים החשובים יותר שחברת בניית אתרים מציעה לקהל הלקוחות שלה הוא שירות עיצוב מותאם אישית של האתר. שירותי בניית אתרים הכוללים עיצוב גרפי של האתר כוללים עיצוב מותאם אישית של התמונות באתר והתאמה מלאה של התוכן שלו לעיצוב החזותי.

מומלץ מאוד להקפיד לעצב את האתר באופן שיהיה ייחודי ואסתטי למראה. ככל שהאתר יהיה ייחודי יותר בעיצוב שלו כך לגולשים יהיה מעניין יותר לגלוש בו והם יזהו ביתר קלות את העסק ואת המותג שלו.

<<  למדריך המלא ל90 טיפים לבניית אתר ממיר לחץ כאן  >>

שירותי בניית אתרים – שירותי כתיבת תוכן לאתר באופן מותאם אישית

שירותי בניית אתרים חייבים לכלול גם שירותי כתיבת תוכן לאתר באופן מותאם אישית. ללא תוכן איכותי אז האתר לא יחזיק מים וגם לא יהיה ניתן לקדם אותו באופן אורגני בגוגל. קידום אתרים אורגני תמיד קשור לתחום של כתיבת תוכן ושני הנושאים גם יחד קשורים באופן ישיר לתחום של בניית אתרים.

מה הקשר בין בניית אתר לשיווק העסק? המאמר המלא

כאשר אנחנו מקפידים לכתוב תוכן איכותי לאתר שלנו אז האתר יכול להיות הרבה יותר רלוונטי לגולשים ויכול להיות הרבה יותר מעניין. התכנים באתר צריכים להיות קשורים לתחום העיסוק של העסק וגם לאפשר לגולשים ליהנות מאתר מפותח וייחודי מאוד שיהווה מקור ידע לגולשים. חשוב להקפיד שכלל התכנים באתר שלנו לא יהיו יותר מדי שיווקיים אלא גם עניינים ויעניקו ערך מוסף לגולשים אחרת הגולשים לא יבחרו לחזור פעם שנייה לגלוש באתר שלכם.

מחיר בניית אתר

מחיר בניית אתרים: המחירון המלא

קשה לתאר היום עסק שאין לו אתר ברשת אינטרנט. העניין עם מחיר בניית אתרים היא שהאתר חייב להיות ברמה הגבוהה ביותר שיש וזאת עקב ההשפעה של האתר על העסק שלנו. על רקע זה אנחנו ממליצים לכם לפנות אל חברה לבניית אתרים וזאת בכדי להבטיח כי הבנייה תתבצע על הצד הטוב ביותר. כמובן שכאשר אנחנו פונים אל חברה כזאת מאוד מעניין אותנו הנושא של בניית אתרים מחירון.

המחיר משפיע מאוד על ההחלטה שלנו ולכן חשבנו כי יהיה זה נכון לפרט בפניכם קודם כל כיצד נקבע המחיר של הבנייה. קודם כל יש השפעה גדולה לסוג האתר שאתם רוצים לבנות, בנוסף יש השפעה לגדול האתר וכמה דפים הוא יכלול, בנוסף יש השפעה למערכת ניהול התוכן באתר שלכם ולשרת שבו האתר יהיה מאוחסן.

מחיר בניית אתרים – האם כדאי לבחור במחיר הזול ביותר?

אם לקוחים עוד כל הדברים אשר הזכרנו בפסקה הקודמת בהקשר של בניית אתרים מחירון מגיעים בסוף למסקנה כי עלות של בניית אתר יכולה לנוע בין 1,800 ₪ ל-12,000 ₪ לאתר פשוט וזאת בהתאם לכמות התחכום שבה אתם רוצים לבנות את האתר שלכם.

בנוסף יש הוצאות אחסון, שרת עליו מאוחסן האתר. עוד בנוגע לאחסון אתרי וורדפרס ואתרי קוד לחץ כאן.

אם כן אנחנו חייבים לציין כי בכל מקרה כאשר אתם פונים אל חברת בניית אתרים לא כדאי לכם לבחור במחיר הנמוך ביותר שמציעים לכם. אנחנו גם לא אומרים לכם לבחור את המחיר הגבוה ביותר אך אנחנו מציעים לכם להיזהר ממחירים נמוכים במיוחד מכיוון שאלו יכולים לפגוע בכם ולגרום לכם לבעיה שבסופה כלל לא תראו אתר בנוי.

על מה עוד להסתכל פרט לנושא של מחיר בניית אתר?

אין ספק כי הנושא של בניית אתרים בכל פלטפורמה שקיימת ובעיקר בוורדפרס הוא אקוטי בשבילנו וכי יש לו השפעה אדירה על חיינו. אך אתם חייבים להבין כי פרט למחיר אנחנו צריכים להסתכל על גורמים נוספים. בין היתר אנחנו צריכים לבחון את איכות הבנייה של האתר ולוודא כי הוא ברמה הגבוהה ביותר שיש.

נתון נוסף שאנו צריכים לתת עליו את הדעת הוא המהירות של בניית האתר. אם בונים לכם את האתר הטוב ביותר אך ההליך לוקח שנתיים אזי ברור שזוהי בעיה חמורה ביותר מכיוון שבזמן הזה הייתם כבר יכולים להגיע באמצעות האתר לאלפי לקוחות. כל אלו הם דברים שאתם חייבים לקחת בחשבון ולחשוב עליהם לעומק.

על מה אנחנו מתחייבים בחברת DWEB בהקשר של בניית אתרים?

אם יש משהו שבחברת DWEB אנחנו מומחים בו הרי שזה בניית אתרים. היינו רוצים לתת לכם בניית אתרים מחירון שלנו אך זה יהיה פשוט לא אחראי מצדנו מכיוון שהמחיר של הבנייה תלוי בכל כך הרבה גורמים ומשתנה מאוד בין אתר לאתר.

מה שאנחנו כן יכולים להגיד לכם כי לאורך השנים בנינו מאות אתרים וכולם היו ברמה הגבוהה ביותר שיש. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולקבל את רשימת הלקוחות שבנינו להם את האתרים, כך גם תוכלו לשמוע על הליך הבנייה של אתר בחברת DWEB מהלקוחות עצמם וגם תוכלו להתרשם מן האתרים ומן הרמה הגבוהה שאנו מקפידים עליה בכל אתר ואתר שאנו בונים.

בניית אתר אינטרנט מקצועי

בניית אתר אינטרנט מקצועי: אל תהיו פתיון לזול

פעמים רבות אנחנו יכולים ללכת שולל אחר הבטחות למחירים זולים במיוחד לשירות יוקרתי מאוד ואז לגלות שהחיסכון עלה לנו ביוקר. כאשר אנחנו רוצים לבנות אתר אינטרנט חשוב שלא נתפתה לבנות אתר זול- בדיוק כמו בעת בנייה של בית כך גם כאשר אנחנו בונים אתר אינטרנט חשוב לא לחסוך על איכות העבודה.

בניית אתר אינטרנט מקצועי מתחיל באפיון אתר מעמיק וכולל עבודה מול הרבה מאוד בעלי מקצוע שונים כמו מתכנתים, בוני אתרים, מעצבים גרפיים, מקדמי אתרים, כותב תוכן ועוד הרבה בעלי מקצוע אחרים מתחום האינטרנט והשיווק. עבודה מקצועית ברמה גבוה של בעלי מקצוע אלו עולה כסף וזהו כסף ששווה וכדאי להשקיע כי הוא יהפוך את האתר של העסק שלנו לאתר ייחודי ומקצועי מאוד.

בניית אתר אינטרנט מקצועי – מה בניית אתר אינטרנט כוללת?

בניית אתר אינטרנט מקצועי יכולה לכלול הרבה מאוד עבודות שונות. כל בניית אתר היא ייחודית ויש הרבה מאוד סוגים שונים של אתרי אינטרנט. יש אתרי אינטרנט שהם אתרי תדמית פשוטים והם משמשים כרטיס ביקור עסקי, בעוד אתרים אחרים הם חנות לכל דבר.

מורכבות הבנייה של אתרי תדמית היא קלה ופשוטה יותר מאשר מורכבות הבנייה של אתר שהוא גם חנות וירטואלית. הבנייה כוללת מתן תשומת לב להרבה פרטים שונים. לרוב בונים אתר על ידי יצירת טיוטה ראשונית לאתר ולאחר מכן מתקנים אותה ומשפרים אותה בהתאם להערות של הלקוח.

בניית אתר אינטרנט מקצועי והכנה של האתר לקידום אורגני בגוגל

אחד הדברים שהכי חשוב לשים לב אליהם כאשר אנחנו בונים אתר הוא שכבר בשלב תכנון האתר והבנייה הראשונית שלו נתחיל בתהליך הקידום האורגני שלו ברשת. בניית אתר אינטרנט מקצועי והכנה של האתר לקידום אורגני בגוגל יכולה לאפשר לנו לקדם ביתר קלות את האתר שלנו בגוגל.

כאשר אנחנו בונים את עץ האתר ומאפיינים אותו חשוב קודם כל לבחור באיזה מילות מפתח (ביטוי חיפוש) נרצה שהאתר יופיע בגוגל ולפי מילים אלו עלינו לבנות את התפריטים באתר ואת התוכן בהם.

בניית אתר אינטרנט מקצועי – למה אסור לחפף בעבודה ולעגל פינות כאשר בונים אתר?

בניית אתר אינטרנט מקצועי דורשת הרבה מאוד השקעה ועבודה לפי תכנית עבודה מסודרת. כאשר בונים אתר חשוב לא לחפף בעבודות הבנייה וחשוב לא לעגל פינות בבנייה שלו. עיגול פינות בעת בניית האתר תוכל לעלות לנו לאחר מכן ביוקר כי אז באתר יכולות להיות תקלות ויכול להיות גם מצב בו האתר לא יוקדם כמו שצריך בגוגל.

בנייה נכונה של האתר באופן יסודי תוכל לאפשר לנו לבנות אותו כך שהוא ישמש אותנו במשך זמן רב עם מספר מצומצם של תיקונים או תקלות. חשוב להדגיש שכל אתר חייב לעבור עדכונים שוטפים אם ברמת התוכן ואם ברמת התאמת הטכנולוגיה שלו לטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש בשוק.

אפיון אתר

אפיון אתר: הדבר החשוב ביותר שתוכלו לעשות בתהליך

בנייה של אתר היא לא דבר שעושים אותו תוך יום אחד – אלא תהליך מורכב שחשוב לעשות אותו לפי תכנית מסודרת ולפי אפיון אתר מסודר.

בניית אתר מקצועי חייבת להיות לפי אפיון אתר שיאפשר לנו לחדד את המטרות שאנחנו רוצים להשיג מהאתר ואת הדרך שבה נעשה זאת. בניית אתר יכולה להיות פשוטה יותר בעזרת אפיון האתר לפי מחקר שוק אודות הלקוחות והגולשים שאנחנו רוצים למשוך לאתר שלנו ואודות המתחרים הבולטים שלנו בשוק.

ביצוע חקר שוק ומחקר מתחרים הוא אחד הדברים הכי חשובים והכי מרכזיים שיש לעשות בעת אפיון אתר או בניית אתר מקצועיים.

למדריך המלא של אפיון אתר אינטרנט לחץ כאן.

אפיון אתר – לחשוב על התמונה הגדולה והמטרה הסופית

תהליך אפיון אתר הוא תהליך ארוך וחשוב לעשות אותו לפי שלבים ברורים. כאשר אנחנו בונים אתר חשוב לדעת מה המטרה הסופית שאנחנו רוצים להשיג מהאתר – האם אנחנו רוצים להשיג מהאתר יותר לקוחות? האם אנחנו רוצים שהאתר יהיה אתר תדמית מקצועי? האם אנחנו רוצים למכור דרך האתר מוצרים או שירותים? או האם אנחנו רוצים שהאתר יהווה זירת מפגש מקצועית לקולגות שלנו? בסופו של דבר כאשר אנחנו שמים לב לנושאים אלו ועונים על אותן השאלות אנחנו יכולים לבנות אתר מקצועי ואיכותי יותר שהשימוש בו יהיה יותר יעיל וישתלם לנו מבחינה כלכלית.

אפיון אתר – תמיד לשים את הגולש והלקוח במרכז

תמיד כאשר אנחנו עושים אפיון אתר לאתר אינטרנט שאנחנו רוצים להקים אנחנו חייבים תמיד לשים את הגולש ואת הלקוחות אליהם העסק והאתר שלנו מכוונים במרכז. אנחנו חייבים להתייחס בעיצוב האתר, בבניית האתר ובתכנים שיהיו בו למה שהגולשים מחפשים ולמה שמעניין אותם.

גם אם יש עיצוב או תוכן שאנחנו אוהבים במיוחד או מעדיפים – אם הם לא מושכים את הלקוחות ואת הגולשים אין טעם לשים אותם באתר שלנו. כאשר אנחנו מאפיינים את האתר שלנו אנחנו צריכים לאפיין אותו לפי מחקר ברור אודות התנהגות הלקוחות והגולשים וזיהוי המגמות המרכזיות בהתנהגות ובהרגלי הגלישה שלהם.

אפיון אתר – יצירת שפה אחידה לאתר והקשר של זה למיתוג העסק שלכם

כאשר אנחנו מתכננים איך האתר שלנו יראה ואיזה תכנים יהיו בו אנחנו צריכים לפעול למען כך שתהיה בו שפה אחיד מבחינת העיצוב והתכנים שיהיו בו. אפיון אתר יכול לאפשר לנו לתכנן איך ליצור שפה אחידה באתר שלנו כך שהמיתוג שלו יהיה מקצועי וייחודי יותר, לדוגמא עיצוב לוגו של האתר.

כאשר באתר שלנו תהיה שפה אחידה אז המיתוג של העסק קל יותר כי הלקוחות יכולים לזהות באופן אחיד את העסק שלנו ואת האתר בכל מקום בו הם יראו או יתקלו בו. האפיון עצמו צריך להיות מדויק ונאמן מצד אחד לערכים של העסק שלנו ומצד שני להתכתב עם מה שקורה בתחום העיסוק שלנו ברחבי הרשת ומחוצה לה.

 

נמצאים לפני שלב בניית האתר וזקוקים לתהליך מיתוג? כנסו>>> מיתוג עסקים ע”י ג’נסיס פרסום ומיתוג

בניית אתר מגנטו

האם כדאי לבנות אתר מג’נטו?

באופן לא מפתיע בין הפלטפורמות היותר מקובלות ופופולאריות בשנים האחרונות לבניית אתרי מכירות יש עניין רב בבניית אתר חנות וירטואלית, המערכת מבטיחה גלישה נוחה יחסית לאתרים אחרים הקיימים כיום וכן יכולת לקבל שירותי תמיכה, אם בחרתם להקים אתר מג’נטו בסיועה של חברה מקצועית לבנייה.

מג’נטו – האחד והיחיד?

למעשה, חנויות אינטרנט היו קיימות במשך מאות שנים והרבה לפני הקמת Magento עצמה. הלכה למעשה, מג’נטו הייתה המערכת הראשונה שהביאה אל הצרכנים את היכולת ליהנות מחנות אינטרנט זמינה, קלה לתפעול, אפשרית לבנייה גם עבור מי שאין לו ניסיון בהקמת אתרים ובעיקר – אפקטיבית.

אבל מג’נטו היא זו אשר שינתה את פני המפה ומאפשרת לרבים ליהנות מהאופציה של רווחיות גבוהה יותר באמצעות האינטרנט. אמנם, מג’נטו החלה להיות פעילה רק בשנת 2007 אבל מאז ועד היום ישנם אינספור עסקים שהקימו את הפלטפורמה שלהם על סמך הבסיס של מג’נטו ומנהלים חנות אינטרנט מרשימה.

עד כדי כך הפכה להיות מג’נטו מרכזית וראויה להערכה, עד שאיביי החליטו לקנות אותה והיום היא שייכת לחברה גדולה ומנוהלת על ידה.

בניית אתר מגנטו: התאמה אישית

אתר חנות המסחר של מג’נטו אפשר לבנות בהתאמה אישית. באופן זה, ניתן ליצור אתר אינטרנט בתצוגה גלובלית או בתצוגת אתר אינטרנט כך שכל שינוי שתחוללו באתר הספציפי או בעמוד ספציפי נבחר, יהפכו להיות שרירים וקיימים בכל עמודי האתר.

בניית אתר מגנטו: גרסאות בהתאמה אישית

מג’נטו מודעת לעובדה שישנם בעלי אתרים שלא בטוחים עדיין באיזה פורמט הם רוצים לראות את אתר האינטרנט שלהם כך שהיא מציעה גרסה חינמית של מג’נטו. הגרסה החינמית מאפשרת עיצובים בסוגים שונים אבל כמובן – באופן מוגבל. לפני תחילת בניית אתר מג’נטו קחו בחשבון שמדובר בתהליך. כלומר, לא סביר כל כך שיהיה מצב בו תקימו את אתר האינטרנט ותוכלו לשכוח מקיומו, אלא אם אתם רוצים לזרוק את הכסף הזה לפח.

כך או כך, הקמת חנות אינטרנטית בכלל ובניית חנות מג’נטו בפרט הינם תהליכים ארוכי טווח שבמסגרתם תצטרכו לקבל החלטות שונות ומגוונות. אז הרשו לעצמכם להתנסות באופציות השונות ובחנו מה היא האפשרות הרווחית ביותר עבורכם.

כשמדובר במג’נטו, הגרסה החינמית אינה נופלת מהגרסה המוצעת בתשלום ורבים מעידים כי השימוש השוטף במג’נטו הגרסה החינמית, שיפר משמעותית את המכירות העסקיות ואפשר להגיע לקהלי יעד חדשים שלא היו זמינים קודם לכן.

במקרים אחרים, מג’נטו בתשלום מצריכה רישיון חודשי המשולם על פי הפיצ’רים שרכשתם לאתר שלכם. לפיכך, לפני שמתחייבים באמת כדאי לנסות את מג’נטו בגרסה החינמית ורק לאחר מכן לבחון את האופציות האחרות שיש לה להציע.

בניית אתר מגנטו: התבניות שיש למג’נטו

בין אם מדובר בגרסה בתשלום ובין אם מדובר בגרסה החינמית, תוכלו ליהנות ממספר אפשרויות שונות של עיצוב האתר שלכם ולהבטיח שהלקוחות שלכם ייהנו גם הם מהעיצוב שתבחרו. אתר מג’נטו מאפשר ללקוחותיו לבנות אתר אינטרנט בעיצוב על פי התאמה אישית. המשמעות של הדבר היא שתוכלו “להלביש” על האתר את העיצוב שאתם רוצים, לבחור את הדגם המשמעותי ביותר עבורכם, ליהנות ממגוון אפשרויות שמג’נטו עצמה מעמידה לרשותכם, להשתמש בתבניות מוכנות ועוד.

שלא כמו תוכנות אחרות ודומות לה, מג’נטו מאפשרת להלביש את כל הפיצ’רים הרצויים על תוכנת הבסיס ובאופן כזה, אתם יכולים להחיל את הגדרות האתר שלכם על כל האתרים המצויים מתחת לאתר הראשי בהיררכיה, לבחור עיצובים ספציפיים המועדפים עליכם ועוד.

בחירה חכמה של אחסון מג’נטו

כמו בכל אתר אינטרנט, גם עם בניית אתרים במג’נטו ישנה חשיבות בלתי מבוטלת של בחירה נכונה באחסון מתאים. אחסון מתאים הוא כזה שיכול להכיל את האתר מבלי להיתקע באמצע הפעלה, גם לא בשעות העמוסות יותר של היממה.

לפיכך לפני שמתחילים לחקור את אתר מג’נטו, חשוב לא פחות – לבחון את שיתופי הפעולה של האתר עם אתרי אחסון שונים.

בחירת אחסון מצריכה התייחסות לגורמים כמו שרת apache מגרסה 2 ומעלה בלבד, מערכת הפעלה המתאימה ל-PHP בגרסה 5.4 ומעלה וכן לחברות המשלבות תוספים ייעודיים ל PHP  ומקלות את העבודה והתכנון של האתר באופן משמעותי.

מג’נטו היא חנות המסחר הפופולארית ביותר כיום, ויש לכך סיבה טובה. המערכת מאפשרת גם למי שאין לו ניסיון של ממש בניהול אתרי אינטרנט ובבניית חנויות אינטרנט – ליהנות מחנות ברמה גבוהה ביותר ולהבטיח את ההצלחה בקהלי יעד חדשים שלא היו מגיעים לחנות אלמלא האינטרנט.

מג’נטו היא מערכת קוד פתוח המאפשרת לכל משתמשי המערכת ליהנות מתוספים חדשים ולהוסיף, להחסיר ולעצב תוספים על דעת עצמם ללא הגבלות של בעלי החברה. השקעת משאבים בחנויות מג’נטו לעולם אינה יורדת לטמיון הודות להיותה אפקטיבית.