בניית אתרים מורכבים

בניית אתרים לעורכי דין

עריכת דין הוא תחום סיזיפי ומורכב מאוד ועורכי דין נחשבים לבעלי מקצוע מכובדים בישראל ובעולם. משום כך גם אתר האינטרנט המייצג משרד עורכי דין צריך להיות מכובד ומתאים. בדרך כלל אתרים אלה יהיו מהודרים ויוקרתיים יותר ונחשבים יותר קשים לבנייה ופרסום בדרך כלל, לא רק בשל התחרות הגבוהה בתחום אלא גם בשל הצורך להיות ייחודי, לעמוד בציפיות הגבוהות של עורכי הדין והזנת תכנים ההולמים את הרמה הנדרשת.

במה שונים אתרי אינטרנט של עורכי דין מאתרים של אנשי מקצוע אחרים?

עיצוב –בניית אתרים לעורכי דין תהיה בדרך כלל סביב צבעי שחור, כסף, זהב ולבן, לעתים גם חום כהה. בדרך כלל העיצוב של האתר ישקף יוקרה, הצלחה, רצינות ומקצוענות. חברה המציגה את עצמה בצורה רצינית ומקצועית ומשקיעה לא מעט באתר האינטרנט שלה היא חברה שמצהירה על כך שהיא חזקה ומובילה בתחומה ולכן היא הבחירה הטובה ביותר עבור הלקוחות.
תוכן –התכנים באתר עורכי דין צריכים להיות ברמה גבוהה יותר מאתרים אחרים בדרך כלל. השפה תהיה גבוהה יותר מהתוכן הממוצע, התוכן יכלול הסברים וציטוטים לעתים מפסקי דין ובאופן כללי התוכן שייצג את המשרד יהיה איכותי יותר. על אף שיש כיום מגמה להפחית מעט את הרמה כדי שהגולש הממוצע יוכל לקרוא ולהבין את התוכן באתר, עדיין מרבית עורכי הדין פשוט רוצים להציג את עצמם באור חיובי ככל האפשר וזה מתחיל בתוכן המייצג אותם באתר שלהם.
קהל יעד –הפנייה יכולה להיות לקהלי יעד שונים. גם אם מדובר ב2 אתרים המיועדים למשרדי עורכי דין, הרי שמשרד אחד יכול להתמחות בתחום X והמשרד השני להתמחות ולספק שירותים בתחום Y ולכן האתרים צריכים להיות מותאמים לכך.
מיתוג עסקי –אתר מקצועי, מושקע ועם תכנים טובים יותר תורם רבות למיתוג העסקי של המשרד, בטח מול מתחריו החזקים שגם הם משקיעים בכך.

בניית אתרים לעורכי דין באמצעות WORDPRESS

המערכת המומלצת לבניית אתרים לעורכי דין היא מערכת WORDPRESS. עם אפשרות לשליטה מלאה על כל האספקטים השונים של האתר, שליטה בעיצובים, בפונטים ובניית אינספור אתרים איכותיים לעורכי דין באמצעות מערכת זו אין ספק כי זו המערכת המומלצת ביותר.

קידום אורגני לעורכי דין והכנות כבר משלב בניית האתר:

בעת בניית האתר לעו"ד מומלץ לבצע הכנות קידום אורגני מראש כמו בחירת אחסון טוב למהירות טעינה גבוהה, כמו בניית תפריטים מסודרים עם ביטויי המפתח הרלוונטיים לקידום, בניית קישורים פנימיים בין התכנים הראשונים באתר, התאמה של האתר לגלישה במובייל ועוד.