בניית אתרים

בניית אתר מסחר

בעבר כאשר היינו רוצים לרכוש מסוים היינו בהכרח צריכים ללכת פיזית אל החנות, לראות את המוצר בעיניים שלנו, לבחור אותו מהמדף ולקנות אותו במקום. כיום באמצעות האינטרנט ועם מידת הפופולריות של המסחר האלקטרוני לא פלא שכל בעל חנות פיזית וגם כאלה שאינם בעלי חנויות פיזיות מקימים אתרי מסחר דיגיטליים, אתרי חנות אם תרצו, ומוכרים בהם מוצרים בהזמנה מאובטחת אונליין באמצעות כרטיס אשראי עם משלוח עד בית הלקוח. כיום גם חברות המשלוחים הן רבות ועם הסדרים נהדרים עבור בעלי אתרים המוכרים מוצרים אונליין ולכן לבעל האתר קל יותר לספק את המוצרים שלו עם משלוחים בכל רחבי הארץ יותר מאשר היה בעבר.

רוצים למכור מוצרים אונליין? תצטרכו אתר אינטרנט מקצועי:

כדי למכור מוצרים אונליין תצטרכו לבנות אתר אינטרנט מקצועי, לבנות מותג ואמון עם הלקוחות, לפרסם את אתר החנות שלכם, לחבר את האתר למערכת סליקה כמובן, לעשות שת"פ עם חברת שילוח וכל זאת ללא קשר לייבוא או ייצור המוצרים שאתם רוצים למכור ולשלוח ללקוחות שלכם. בניית האתר היא אתגר בפני עצמו כיוון שהוא זה שיחליף את החנות הפיזית בסביבת האינטרנט והוא זה שייצור את הרושם של הקהל הרחב המבקר בו. אם האתר לא יהיה נוח או נעים לגלישה, אם הוא לא ייטען במהירות או יציג תכנים/תמונות כמו שצריך וכמובן אם הוא אינו יציג אתכם בצורה נכונה לא תצליחו למכור. בניית אתרים תיעשה על ידי חברת בניית אתרים מקצועית.

על אילו דברים חשוב לשים לב בבניית האתר?

  • השתדלו לבסס את האתר שלכם על מערכת קוד פתוח כמו WORDPRESS למשל שנוחה מאוד לניהול ותפעול אתר החנות, מאפשרת הוספה של אינספור מוצרים ונחשבת למערכת המובילה בעולם היום לבניית אתרים.
  • התאימו את האתר למובייל ובכלל לגלישה רספונסיבית במסכים שונים.
  • דאגו לאחסון טוב ואיכותי ולשפר את מהירות הטעינה של האתר. כל שניה נוספת שייקח לאתר שלכם להיטען תאבדו עוד לקוחות פוטנציאליים.
  • דאגו להציג תמונות אמיתיות ואיכותיות של המוצרים וכן מפרטים עשירים ומסודרים שלהם.
  • דאגו לחבר את האתר למערכת סליקה המאפשרת ללקוחות להזמין ישירות באתר בצורה מאובטחת ועם כמה שפחות סיבוכים ומורכבויות בדרך.
  • אפשרו ללקוח מגוון אופציות ליצירת קשר אתכם שידע שיש "אבא ואימא" לחנות וממי לקבל שירות ותמיכה בעת הצורך.
  • השקיעו בפרסום האתר באמצעות קידום בגוגל, קמפיין ממומן ואפילו דרך הרשתות החברתיות שהן מקור נהדר להבאת קהל ממוקד לאתר החנות שלכם.