חברה לבניית אתרים בתל אביב

בניית אתר עם סליקה

יש מגוון רחב של אתרי אינטרנט שניתן לבנות: בלוגים, פורטלים של תוכן, אתרי גלריה ועוד. בין האתרים הנפוצים ביותר כיום הוא אתר חנות אלקטרונית המשווק מוצרים או שירותים ומאפשר לבצע רכישה אונליין. בעבר הלא רחוק כדי לרכוש מוצר היינו צריכים ללכת אל החנות, לבחור את המוצר שאנו רוצים מהמדף ולרכוש אותו. כעת מרבית האנשים מעדיפים להזמין מוצרים באינטרנט וזה תקף כמעט לכל תחום אפשרי. בניית אתר עם סליקה הפך פופולרי יותר ועמו החשיבות לבניית אתרים מקצועיים, מאובטחים ונוחים לגלישה.

מה חשוב שיהיה באתר עם סליקה וכיצד זה מתבצע?

  • חיבור למערכת סליקה –כדי לאפשר סליקה דרך האתר תצטרכו לחבר את האתר למערכת סליקה חיצונית של חברות האשראי. בדרך כלל מתכנת יוכל לבצע זאת עבורכם או כמובן בונה האתר שלכם אם יש לו ניסיון בתחום.
  • אפשרות נוחה להזמנה/הוספה/הסרה של מוצרים –יש אתרים המאפשרים הזמנה של המוצר על ידי כפתור קנייה ישיר לכל מוצר. אתרים מתקדמים ומודרניים יותר מאפשרים ללקוח להוסיף מוצר לעגלה ולערוך את עגלת הקניות הדיגיטלית שלו כרצונו: להוסיף/להסיר מוצרים, להכניס קוד הטבה לניצול מבצעים והנחות, שינוי כמויות ועוד. משם ניתן להגיע לעמוד התשלום הכולל על ההזמנה ולכן חשוב שכל שלב בתהליך יהיה נוח ונעים ללקוח וכמובן גם כמה שיותר אוטומטי ומצריך מבעלי האתר כמה שפחות התעסקות.
  • לקצר תהליכים ללקוח אם אפשר – אם אפשר לאפשר ללקוחות לבצע הזמנה ללא צורך בהרשמה לאתר למשל אז עדיף. אם אתם רוצים לשמור את הנתונים של הלקוח במערכת כמו היסטוריית הזמנות וכד' תצטרכו שהגולשים ירשמו לאתר ולכן חשוב שההרשמה תהיה קצרה, מהירה ולא מסובכת.
  • אתר מאובטח – הגולשים שבאים לרכוש אונליין ולשים את כרטיס האשראי שלהם באתר אינטרנט מסוים מעדיפים אתר מאובטח.
  • שיפור חוויית המשתמש באתר –התאמת האתר למובייל, שיפור מהירות הטעינה של האתר, סידור תפריטי ניווט נוחים ומהירים ועוד.
  • הצגת המוצרים והשירותים בצורה מפורטת ככל האפשר.
  • אפשרויות ליצירת קשר אתכם –שהקהל ידע שיש ממי לקבל תמיכה בעת הצורך.

באיזו מערכת כדאי לבנות אתר עם סליקה?

בדרך כלל המערכת המועדפת והמומלצת ביותר תהיה מערכת WORDPRESS המאפשרת שליטה מלאה על האתר וכל האספקטים השונים בו, שימוש בתוספים לשדרוג העבודה עם האתר ושדרוג אתר החנות שלנו וחיבור קל יותר לסליקה באמצעות PAYPAL או מערכות סליקה אחרות.

האם ניתן לעשות קידום אורגני בגוגל לאתרי חנות?

קידום אורגני בגוגל לאתרי חנות יהיה מאתגר יותר בדרך כלל בשל העובדה שיש באתרים מסוג זה הרבה עמודים רזים בתוכן. מומלץ להוסיף תיאור ומפרט ייחודי וטוב לכל עמוד מוצר, להשקיע בדברים נוספים שנוטים להזניח בדרך כלל כמו תגיות מטא, אופטימיזציה לתמונות ועוד.