כמה זמן לוקח לבנות אתר?

אי אפשר להשוות אתר חדש ללידה של ילד כמובן אבל באיזשהו אופן יש משהו מרגש בלידה של אתר חדש לעסק. כל עסק היום זקוק לאתר אינטרנט, לא רק מבחינה תדמיתית אלא גם אם הוא רוצה לפרסם ולקדם את האתר באינטרנט ולהביא לקוחות נוספים לעסק דרך האתר. הבנייה של האתר עשויה לערוך בין כמה שעות לכמה שבועות. מדוע הטווח כל כך רחב עד כדי כך שהוא נשמע מצחיק? ובכן זה תלוי בפרמטרים רבים ושונים, החל ממי בונה את האתר, לאיזה צורך, מאפייני העיצוב, התכנים והפרטים הטכניים שבו ועוד.

אז כמה זמן לוקח לבנות אתר?

אם אתם בונים את האתר בעצמכם ויש לכם ציפיות נמוכות מהאתר, כישורים טכניים סבירים בעבודה עם מחשב ואינטרנט אז מספיק לצפות שעה-שעתיים בקורס בניית אתר בוורדפרס, לקנות דומיין ולפתוח חשבון אחסון ותוך כמה שעות עבודה נטו יש לכם אתר באתר שמתבסס בדרך כלל על תבנית קיימת אולי עם כמה תוספים. עד כמה אנו ממליצים לעשות את זה? מ1 ל10 – מינוס 2. אם האתר מיועד לצרכי העסק שלכם ואתם רוצים לבנות תדמית חיובית האתר שלכם צריך להציג את אותה תדמית חיובית. כדי לעשות את זה מומלץ לעבוד עם חברת בניית אתרים מקצועית ומנוסה.

אז כמה זמן לוקח לבנות אתר דרך חברת בניית אתרים לעסקים?

ובכן זה עשוי לקחת בין שבועיים לחודשיים-שלושה. זה תלוי באפיון, תלוי בעיצובים הנדרשים לכם, תלוי במערכות שצריך לפתח במיוחד עבורכם ותלוי במגוון רחב של פרמטרים נוספים כמו כוח אדם של החברה מולה אתם עובדים, הסדר התשלומים מולה ועוד. בדרך כלל מומלץ לסכם על דד ליין וסעיפים שונים הקשורים לבניית האתר בחוזה חתום מול חברת הקידום / פרסום באינטרנט

פרמטרים שיכולים לגרום לעיכוב הבנייה של האתר:

  • עיצובים גרפיים הנדרשים כמו עיצוב לוגו, באנרים, סליידרים ועוד.
  • תכנות מערכות בהתאם לצרכי הלקוח – לדוגמה מחשבונים מסוימים, מערכת הזמנת כרטיסים, מערכת משתמשים ועוד.
  • העלאת כמות גדולה של מוצרים לאתר – במידה ואתם בונים אתר חנות למשל ורוצים שבונה האתר יעלה את המוצרים לאתר שלכם.
  • ועוד…