בניית אתר וורדפרס

מה הקשר בין בניית אתר לשיווק העסק?

בניית אתרים
פעם בשביל לפרסם עסק בפני כלל הציבור היינו צריכים תקציב כספי של עשרות אלפי שקלים בשביל לפרסם אותו בעיתונות הכתובה, ברדיו או בערוצי הטלוויזיה השונים. מאז עולם הפרסום השתנה מאוד וכיום תמורת מחיר של מאות שקלים או אלפי שקלים בודדים כל עסק יכול ליהנות מפרסום איכותי מאוד שעובד באינטרנט בדגש על פרסום בגוגל וברשתות החברתיות. בשביל שנוכל לשווק ולפרסם את העסק שלנו כמו שצריך בגוגל אנחנו חייבים שיהיה לנו אתר לעסק. הקשר בין בניית אתר לעסק ובין השיווק העסקי שלנו הוא קשר ישיר. אם נבנה את האתר באופן נכון ומקצועי יהיה לנו קל יותר לקדם אותו בגוגל ולהגיע באופן טבעי ואורגני לאלפי לקוחות אפשריים מדי חודש.

בניית אתר – איך הכי נכון לבנות אתר מאפס?

אנשים רבים רוצים לבנות אתר לעסק שלהם אבל הם לא באמת יודעים איך לעשות זאת ומאיפה להתחיל. בניית אתר היא תהליך שנעשה במספר שלבים על ידי חברת בניית אתרים מקצועית. בשלב הראשון של בניית האתר יש לאפיין את העסק – מי קהל היעד שלו, מה היתרונות שלו מול עסקים מתחרים בשוק ואיך ניתן לבדל את העסק ולמתג אותו כמוביל בתחומו. לאחר שלב זה יש לבחור ולהתאים עיצוב אתרים לכל נושאים הללו. לאחר מכן יש להתאים את דפי האתר השונים ואת הקשר ביניהם (ברמת הקישוריות בין הדפים ורמת התוכן) לאופן שבו רוצים לקדם את העסק בגוגל באופן אורגני.

בניית אתר – נקודות שחשוב לשים לב אליהן בבניית אתר

יש מספר נקודות מרכזיות שחשוב מאוד לשים לב אליהן כאשר שונים אתר אינטרנט חדש. בעת בניית אתר אינטרנט חדש חשוב קודם כל לשים לב שכל התכנים באתר הם מקוריים. אסור גם מבחינה חוקית וגם מבחינת החוקים של גוגל לשים באתר תוכן מועתק שמופיע באתרים אחרים. הזנת תוכן מועתק לאתר שלנו מהווה הפרה של קניין רוחני וזכויות יוצרים וגוגל מעניש אתרים שעושים זאת על ידי כך שהוא מוציא אותם מרשימת החיפוש שלו או זורק אותם לדף המאה וכמה בתוצאות החיפוש. גוגל רואה תוכן מועתק בכל מחרוזת זהה של 3 מילים או יותר (של מילים שאינן גנריות כמו מילות יחס או ביטויים השגורים בשפה) שמופיעה באתר שלנו כמו שהיא מופיעה באתרים אחרים.

בניית אתר וקידום עם תוצאות בגוגל

המטרה הסופית של כל בניית אתר היא בסופו של התהליך לקדם אותו באופן אורגני בגוגל. כאשר אנחנו מקדמים את האתר שלנו באופן אורגני אנחנו יכולים להגיע למספר גדול מאוד של אנשים מהציבור וכך למכור להם דרך הרשת את השירותים או את המוצרים שלנו. קידום אורגני האתר שלנו בגוגל יכול להוות גם מעין כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק שלנו אליו נוכל להפנות לקוחות אפשריים או לקוחות קיימים שלנו. בכל תחום עסקי כדאי שיהיה לעסק אתר בין אם מדובר במסעדה, בחנות או באתר של בעל מקצוע המציע שירותים בבית הלקוח.

בניית אתר ושיווק משלים ברשתות החברתיות

לאחר שנסיים את עבודת בניית אתר האינטרנט של העסק שלנו כדאי לנו להשקיע גם בשיווק שלו ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. שיווק עסקים גם בגוגל וגם ברשתות החברתיות מאפשר לעסקים רבים ליהנות מחשיפה גדולה יותר שמאפשרת להם להגדיל את כמות הלקוחות החודשית והשנתית שלהם וכך להגדיל באופן משמעותי גם את הרווחים הכספיים שלהם. אם אנחנו מפרסמים גם בגוגל וגם ברשתות החברתיות חשוב שתהיה התאמה בין הפרסום והשיווק של העסק בכל המדיות השונות.