אחסון אתרים

אחסון אתרים – שופינג ברשת

אין ספק שבכל מה שנוגע לשופינג ברשת, הישראלים כבר עושים את זה ובגדול. רק לאחרונה היה מחקר על דירוג עולמי של היקפי צריכה ברשת, וישראל לא מפתיע במקום השלישי…

עפ"י נתוני מחקר של ebay על המסחר המקוון בארץ, 91% מהישראלים קנו השנה לפחות פעם אחת ברשת. מה זה אומר? זה אומר שאנחנו מאוד אוהבים לקנות ושאנחנו יודעים לנצל את היתרונות של קנייה און ליין. (יותר זול, דברים שונים ממה שיש בחנויות ועוד).

אז המהפכה של קניות און ליין כבר כאן ובגדול, אבל האם בעלי העסקים כבר יודעים לנצל את המדיה הדיגיטלית לטובתם? ובעצם לכמה מהעסקים יש כבר אתר מסחר מקוון? האם הוא יושב על שרת של חברת אחסון אתרים ישראלית או בחו"ל ועוד.

חנות מחר מקוונת בישראל

עפ"י נתונים מ-ebay  62% מהעסקים בארץ כבר מוכרים און ליין. 50% מהם הצהירו כי ההכנסות מהמסחר המקוון הם הכנסתם העיקרית ו-16% מהעסקים שעדיין לא משווקים און ליין אמרו כי בדעתם לעשות זאת.

העסקים שמתאים להם לפתוח חנות מסחר מקוון כאתר משלהם או דרך איביי, הם יצרנים של מוצרים משלהם, ובוודאי לא מוצרים שנמצאים בעלי אקספרס למשל, אז הישראלים יוכלו פשוט להזמין אותם און ליין משם.

מאחר ונכנסו לעלי אקספרס, פתאום התבררה לנו הדינמיקה המסחרית והעסקית שהייתה בארץ עד שהאינטרנט הפך לקניון הכי גדול בעולם.

בעצם כולנו קנינו מסין, אבל זה הוצג בחנויות ואנחנו נכנסנו לחנויות ורכשנו את זה ואמרנו לעצמנו "אבל את הכול מייצרים היום בסין", ועכשיו אנחנו פשוט נכנסים לעליבאבא וקונים ישר מסין בלי מתווכים והכי בזול שאפשר.

אבל עדיין יש יצרנים שלא פתחו אתר מסחר מקוון, שעדיין לא הפנימו את היתרונות של השיווק ברשת ואחסון בטוח של אתר בחברת אחסון אתרים ישראלית.

הרגלי הרכישה של הישראלים ברשת

מסתבר שהגברים הישראלים יותר בזבזנים מהנשים, עפ"י נתוני המחקר 96% מהגברים קנו ברשת והנשים רק 85%. בכל מקרה שני הנתונים הללו מסבירים לנו אנחנו נמצאים במקום השלישי בעולם…

33% מהקניות היו של אופנה, הנעלה ותכשיטים ו-10% רכישות מעולם המחשבים והגאדג'טים.

מה שברור הוא שהפתיחות של הישראלים לרכישה און ליין, לא נובע רק מההיצע, השפע, המחירים הכדאיים והצורך, אלא גם מהנוחות של הגלישה באתר מסחר מקוון. מלבד עיצוב אתר נוח וברור, גלישה חלקה ומהירה היא בהחלט תוצאה איכות אחסון האתר בחברת אחסון אתרים לכן כל האתרים שאתם רואים בעמודים הראשונים של גוגל ממוקמים כך גם בגלל תהליך נכון של פרסום בגוגל אך גם בגלל אחסון אתרים מקומי ואיכותי.

למה לא חברת אחסון אתרים בחו"ל?

אחסון אתרים שנעשה על שרתים מחו"ל, כפי שחלק מהאתרים הישראלים עושים כדי להוזיל עלויות, מתגלה לפעמים כחתול בשק משום שאחד הדברים הכי חשובים בכניסה לכל אתר ובגלישה זה שזה יהיה חלק, ללא תקלות, עם כפתורים ברורים ששולחים אותך לקטגוריות, לטופס צור קשר. חלוקה נכונה של דפים באתר וכמובן תוכן ראוי ואיכותי עם כותרות ברורות.

כאשר אחסון אתרים נעשה על שרת רחוק, דומה הדבר לשיחת טלפון למונגוליה. הם לא שומעים אתם לא שומעים, השיחה נתקעת, אולי גם מתנתקת, תקשורת אין כאן, וכאשר מדובר באתר שלך, אסור שזה יקרה.

אתר ידידותי למשתמש- אחסון אתרים

כבעל אתר אתה צריך לשאוף לכך שהאתר שלך יהיה ידידותי לסביבה, קל ונוח לגלישה, ברצף ובהנאה. גולשים שנתקעים עם בעיות של העלאת אתר או גלישה, פשוט נוטשים אותו ואם מדובר באתר עסקי, נטישה כזו פירושה הפסד של לקוחות פוטנציאליים.

אז תבקשו בבקשה מחברת בניית אתרים – אחסון אתרים בארץ!!!