אתר מניב

איך בונים אתר שיניב לכם רווחים?

תוצאות משיגים רק בבניית אתרים בתהליך מסודר ותכנון לטווח ארוך, אתם שואלים את עצמכם מה צריך לדעת מראש ואיך עובדים מול חברה לבניית אתרים?

כל התשובות במאמר הבא:

האם כדאי לבנות אתר בחינם?

נותנים חינם, מה, לא ניקח? אם אתם לא אנשי דיגיטל, תכנות, מעצבים מיומנים וכדומה אז בניית אתרים בחינם יכולה לעלות לכם ביוקר. מאוד ביוקר. כמו שלא תחסכו על עיצוב לוגו, כך גם לא כדאי לכם לחסוך על בניית האתר. הבשורות הטובות הן, שאם תבחרו במערכות עם פלטפורמת קוד פתוח, דוגמת וורדפס, תוכלו לקבל את כל השירותים במחירים שפויים לחלוטין מחברה לבניית אתרים. וורדפרס הפכה למערכת ניהול פופולארית במיוחד בזכות פאנל ניהול הקל שלה, אפשרויות העיצוב האישי והעמידה ובכל דרישות הקידום. מה זה אומר?

פאנל ניהול הוא המפתח להצלחה

פאנל ניהול הוא למעשה מכלול הכלים שיש למנהלי האתר לצורך העלאת תכנים ותמונות, עדכוני טקסטים, עריכה ותפעול האתר. כאשר הכלים הללו אינם מצריכים מיומנויות מיוחדות או רקע וידע מוקדמים אז ניהול האתר הופך למשימה פשוטה וקלה. לא פחות חשוב מכך, הוא שפאנל הניהול יציע את כל הפתרונות הנדרשים לניהול האתר במהירות וקלות, כגון הורדת תוספים, טכנולוגיה מתקדמת, מהירות עידכון, עיצוב מקורי, פתרונות תשלום, טפסים ועוד. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לקבל הדרכה על המערכת ואתם מסודרים.

קידום אתרים על פי גוגל

בניית אתר נועדה למשוך קהל לעסק ולגרום לו לבצע פעולות, כגון רכישה, הרשמה, הצטרפות למועדון חברים, העדפת המוצר על פני המתחרים וכדומה. בכדי להגדיל את כמות התנועה לאתר יש לקדמו על פי הדרישות של גוגל אלא שרשימת דרישות כזו לא תמצאו בשום מקום כי האלגוריתם של גוגל, שמחליט מי ימוקם בראש רשימת תוצאות החיפוש, הוא רואה ובלתי נראה. מה שכן תמצאו הוא רשימת כללי SEO, שיסייעו לכם בוודאות לקדם את האתר באופן אורגני לראש רשימת תוצאות החיפוש. לכן, חשוב מאוד לוודא שחברת בניית האתרים שמקימה עבורכם את האתר, תספק לכם גם הנחיות והמלצות לקידומו כבר בשלב הבנייה וכן, שהפלטפורמה שעליה נבנה האתר, דוגמת וורדפס, יעמוד בדרישות של גוגל ויספק חווית גלישה ורכישה בטוחה ומהירה. לצורך כך, תשאלו מהי רמת האבטחה שמציעה המערכת וזכרו שגוגל מענישה אתרים שאינם עומדים בתקני האבטחה SLL, המספקים הגנה. מה עוד מומלץ לוודא מראש? שמהירות הגלישה ועליית הדפים עומדת בסטנדרטים, שהם נפתחים בכל סוגי הדפדפנים וכמובן מותאמים לגלישה בנייד ושהאתר רספונסיבי. אחרי שסימנתם וי על כל אלו, חברה רצינית לבניית אתרים גם תספק לכם הסבר על מערכות סטטיסטיקה, כך שגם תוכלו לקבל נתונים ולבצע מעקב אחרי כמות ואופי התנועה באתר כי קידום אתרים בגוגל עושים עם חברה מקצועית.

כיצד מתחיל תהליך בניית האתר?

צוות מנוסה מהחברה לבניית אתרים יעבור איתכם על כל האפיונים הנדרשים לאתר ולצורך כך, יבדוק את הצרכים שלכם, קהל היעד, אתרים מתחרים וכדומה. בסיום תהליך האפיון, תקבלו מפת אתר, כלומר את הדפים שיופיעו באתר, המיקום שלהם, הניווט והמעבר בין העמודים, קישורים ועוד. אם אתם מתחילים ממש מהתחלה ונדרש לכם שם דומיין לאתר, זה הזמן לבקש את השירות ולבדוק גם את אפשרויות אחסון אתרים שמציעה החברה.

כאן בונים אתר!

תהליך בניית האתר והטמעת המערכת חייב להתנהל ברמת ביצוע מקצועית, על ידי תותחים בתחום ואם בחרתם במערכת וורדפרס אז תוודאו שהחברה מתמחה במערכת.  בחירה נכונה של צוות ההקמה, תבטיח לכם ניהול קל של הממשק בהמשך ואתר שמביא תוצאות. בין היתרונות של מערכת וורדפס הוא העיצוב המקורי שאפשר לספק לכם ובהזדמנות זאת, בדקו האם חברת בניית האתרים מציעה גם עיצוב נוסף, כגון לוגו ועריכה גרפית של תכנים. למה זה חשוב? כי עיצוב אתרים זה המיתוג, התדמית והנראות של העסק כלפי העולם וכל המסרים שאתם רוצים להעביר צריכים להיות מתורגמים גם לשפה הויזואלית. רצוי מאוד לוודא מראש שקיים מאגר תמונות הכלול במחיר אלא אם כן אתם מתכננים לרכוש או להפיק תמונות משלכם. מיתוג עסקי זה הדבר הכי חושב ומשמעותי שאתם יכולים לעשות עבור העסק שלכם.

מה חשוב לדעת על אחזקה וניהול שוטף?

בניית אתר היא רק השלב הראשון בדרך למטרות שלכם בתהליך של פרסום בגוגל לאתרכם. בין אם אתם בונים אתר תדמית או חנות וירטואלית, ברגע שהם עולים לאוויר, מתחילה הדרך להשגת המטרות- והיא ארוכה! שיווק וקידום העסק באמצעים הדיגיטליים ודרך האתר בפרט, הוא לא בגדר פעולת "זבנג וגמרנו". מדובר במכלול פעולות שיש לבצע באופן תמידי ולאורך זמן. בתור התחלה, האתר שלכם זקוק לתחזוקה ועדכונים שוטפים. הוא חייב להישאר רלבנטי, דינמי ומתקדם, לרבות שימוש בתוספים חדשים, קבצי וידאו, תמונות ותכנים. ישנן חברות לבניית אתרים, שמציעות את שירותי הניהול והאחזקה ואם אתם מעדיפים לעשות זאת בעצמכם אז לכל הפחות תדאגו לקבל תמיכה טכנית. במקרה של בנה אתר בעצמך, כדאי לשקול טוב לפני שנכנסים לזה ולחקור מה יידרש מכם בעתיד.

עצות חמות לדרך:

  1. קבלת החלטות: אתם עסוקים מעל הראש אבל… אם החלטתם לבנות או לשדרג אתר, אל תעצרו באמצע ואל תתמהמהו עם קבלת החלטות. בניית אתר ברצף ותוך זמן קצר, תסייע להצלחת התהליך והמוצר הסופי.
  2. תוכן ואסטרטגיה: הרבה מאוד בעלי עסקים מגיעים לבנות אתר ורק אז עוצרים לחשוב מה המטרה, מה האסטרטגיה השיווקית, מיהו קהל היעד ומהו התוכן המתאים. אם אין לכם בריף מסודר ורשימת מסרים, זה הזמן להכין אותם.
  3. קידום: תשקיעו במחקר מקדים, תקבעו את מילות המפתח, החשובות לקידום האורגני של האתר, ושיתלו אותן בטקסטים שאתם מעבירים להזנה. תוודאו שיש ברשותכם גם תקציבים לקידום ממומן של האתר ושחברת בניית האתרים יכולה לספק לכם מוצרים נלווים, כגון בניית דפי נחיתה, ניוזלטר ועוד. קידום עקבי ומחושב, התואם לאסטרטגיית בניית האתר, ימקסם את התוצאות.
  4. הרשת היא דינמית: יש לבצע מעקב אחר התוצאות, לנתח נתונים ולא לפחד לנסות וגם לשנות. תישארו מעודכנים כל הזמן ושימרו על ראש פתוח ויצירתי.
  5. אין קסמים: הקמת אתר, ללא תכנון הניהול והקידום לטווח ארוך, לרבות פעולות שיווק נוספות, כגון ברשתות החברתיות, לא יניב לכם את מקסימום התשואה. בנו מערך כולל, שינתב את הלקוחות לביצוע פעולות, תפעלו אותו בהתמדה ותוכלו לקטוף את הפירות.