בניית אתר וורדפרס

בניית אתר וורדפרס תדמיתי

תדמית מושגת בעמל רב. היא נבנית בהדרגה לפעמים במשך שנים, והיא חשובה לכל בעל עסק או חברה ובעיקר לעוסקים במקצועות שהבסיס שלהם נבנה על אמון, ניסיון, הישגים וידע. ניתן למנות תחת הקטגוריה הזו: רופאים, עורכי דין, רואי חשבון, פסיכולוגים ומגשרים, מטפלים זוגיים ובכלל, מרצים, מאמנים עסקיים ועוד.

כלומר- הסיבה שבגללה אנשים יפנו לבעלי המקצועות הללו יהיה רק בגלל סיבה אחת- בגלל התדמית החיובית שלהם. תדמית מורכבת מתכונות המיוחסות לבעליה ובדרך כלל קשורה להישגים משמעותיים בתחום המקצועי שלו. לא מדובר פה על תדמית אישית (שגם היא חשובה) כי אף אחד עוד לא בחר עורך דין בגלל שהוא אוהב לרכב על אופניים, אלא בגלל שהוא מצליח בבתי המשפט. ככה זה.

בניית אתר וורדפרס אופטימלית לאתרי תדמית

במקור נבנתה מערכת בניית אתר וורדפרס עבור בלוגים והיום היא משרתת אותם, גם את הוילוג (וידיאו ובלוג ביחד) ועליה נבנים לא מעט אתרי תדמית.

לאתרי תדמית יש משמעות כפולה: הם אמורים לשמש כאתר תדמית למשל לעורך דין, אבל הם עצמם צריכים לשדר תדמית כלומר התבנית, עיצוב ובניית אתר וורדפרס צריכים בעצמם לשמש חלון הראווה התדמיתי של בעל האתר וזה מעבר לתוכן, זה ברמת העיצוב והויז'ואל.

התדמית מושגת כאשר גולשים מגיעים לאתר ומיד מתרשמים מהעיצוב שלו, מהיררכיית הדפים, מקלות הניווט בו, מחוויית הגולש  ואין כמו מערכת וורדפרס לעשות לגולשים חיים קלים.

תוכן של אתר וורדפרס תדמיתי!

אחד הדברים שהופכים בניית אתר וורדפרס לאתר תדמיתי הוא התוכן. צריכה להיות חלוקה נכונה של תכנים, כותרות בולטות והיררכיה  הגיונית בתכנים. הגולש חייב להגיע לכל מידע במהירות (כי לגולשים היום אין בכלל זמן) וצריכה להיות לו חווית משתמש חיובית. כל אלה תורמים לתדמית של האתר בהיותו חלון הראווה של בעליו.

מלבד עיצוב נכון וזורם לתחום עיסוקו, תמונות טובות והצגה עצמית מכובדת, התוכן כמובן בראש ובראשונה צריך להיות רהוט, מקצועי ומנוסח ברמה הכי גבוהה שיש. זה חלק מהתדמית ואם יהיו לך באתר תכנים עם שגיאות תחביר וניסוח, חד משמעית זה עלול לגרום נזק לתדמית שלך ולכן יש צורך בפנייה אל חברה המספקת שירות מקצועי של כתיבה שיווקית.

ההתייחסות של הגולשים היא כוללת. הם מתנסים בגלישה באתר תדמית, רוצים לקבל את המידע שלשמו הם נכנסו, צריכים להתרשם מהתוכן שמעיד על בעל האתר, צריכים לנווט באופן קל בין הדפים ולהרגיש שהאתר הזה מכבד את האינטליגנציה שלהם ומשכך- הוא בעצמו מכובד.

האם אתם זקוקים לאתר וורדפרס תדמיתי?

אם יש לכם אתר והוא לא מספיק פעיל, כדאי מאוד שתבדקו מהן הסיבות לכך. לחברה שלנו פונים לא מעט בעלי אתרים ומתלוננים על מיעוט גולשים, לידים שליליים והיעדר תגובות. בחינת האתרים הללו מובילה למסקנות שונות: או שהם נבנו על מערכת ניהול מסובכת, או שהעיצוב לא מתאים ללקוח ולא משרת את הצרכים שלו. או שממשק הניהול מסובך ועושה לגולשים טיול שנתי והם מאבדים את הסבלנות שלהם ונוטשים.

בקיצור- אתם לא אמורים להבין בזה, זו המומחיות שלנו. אבל אם האתר שלכם לא משיג את היעדים שלו, מעוניינים בשירות של בניית אתרים? אנחנו כבר מזמינים אתכם על כוס קפה לברר למה אצלנו.