גרסת מובייל או אתר רספונסיבי

יותר ויותר אנשים מבקרים באתרים דרך הסמארטפון, נתוני הגלישה דרך הסלולר צומחים מיום ליום ומהווים נתח משמעותי מהתנועה באתר.
לאחרונה גוגל יצאה עם עדכון האלגוריתם שלה, שאחד הקריטריונים לקידום אתר בתוצאות החיפוש זה אם האתר מתאים וידידותי במכשירי מובייל.
אתרים בעלי התאמה למובייל יקודמו לפני אתרים שאין להם התאמה, בתוצאות החיפוש דרך המובייל. גוגל יצרה כלי שבאמצעותו ניתן לבדוק אם האתר שלכם מתאים למובייל…
לחצו כאן ובדקו את האתר שלכם.
אז אילו אפשרויות ישנן להתאמת האתר למובייל?

חברת בניית אתרים מקצועית הופכת את האתר שלכם לנגיש בכל פלטפורמה, על כל צג – הבחירה היא שלכם.

אתר רספונסיבי
המונח "אתר רספונסיבי" משמעותו שהאתר מתאים עצמו לגודל המסך בו צופים. בכל גודל מסך: סמארטפון, טבלט וגדלי מסך שונים, הוא יראה טיפה שונה. העיצוב יתאים את עצמו למסך ואלמנטים מסוימים יעברו למיקומים אחרים או ייעלמו כדי שיהיה ניתן לצפות בתוכן בצורה נוחה יותר. רוב האתרים החדשים נבנים כבר רספונסיבים משום שזו דרישה הולכת וגוברת ומדובר כמעט בדבר סטנדרטי היום, אם כי הוא דורש תשומת לב וזמן עבודה נוסף בפיתוח האתר. לא תמיד אתר רספונסיבי הוא הדבר הנכון וזאת משום שלפעמים הגרסה הרספונסיבית, גם אם היא עובדת טוב מבחינה טכנית, אין היא נראית טוב, עמוסה בתוכן לא רלוונטי ולא ממוקדת מספיק לאופי השימוש דרך הסמארטפון.

magdirmoblevimmob

גרסת מובייל
גרסת מובייל היא בעצם תבנית עיצוב שונה מתבנית עיצוב האתר, שמוצגת רק למבקרים מהסמארטפון ומותאמת במיוחד עבורו. ניתן לשלוט על איזה תוכן ואילו תפריטים להציג בגרסת המובייל ובעצם למקד את המבקר לבצע פעולות קלות ומהירות ללא צורך לעבור על תוכן רב או לגלול הרבה כדי ליצור קשר למשל. גרסת המובייל תתאים בדרך כלל לאתרים שהם לא רספונסיבים או לכאלו שרוצים תוכן מותאם וממוקד יותר במובייל בלבד. יתרון חשוב נוסף הוא שעלות וזמן הטמעת גרסת מובייל הוא נמוך מעלות הפיכת אתר לרספונסיבי.

גרסת מוביילגרסת מובייל dweb

אז אם האתר שלכם לא עובר את הבדיקה כנראה שהגיע הזמן לשדרג לאתר רספונסיבי או להוסיף לו גרסת מובייל. אנו נוכל לעזור לכם להחליט מה יותר נכון בשבילכם ולבצע את העבודה בצורה מושלמת ומקצועית. לחצו ליצירת קשר

2 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *