בניית אתרים

החשיבות של עיצוב אתרים איכותי

אתר האינטרנט שלכם, של החברה  שלכם או של העסק שלכם מהווה כרטיס ביקור אינטרנטי מפותח המכיל בתוכו מידע רב אודות העסק שלכם, ומציג את השירותים השונים אותם אתם מציעים. כל אחד יודע שאתר אינטרנט מקפיץ את הפרסום של העסק שלכם ומהווה חלק חשוב ממערכת השיווק שלכם. האתר הוא המייצג שלכם, ועל כן, מומלץ ואף הכרחי לעצב אותו בצורה איכותית, מקצועית, כזאת שתשדר את המסר שלכם ואת היוקרה שלכם.

עיצוב על פי אופי העסק

עיצוב אתרים איכותי משמעו שהעיצוב מצליח להעביר את אופי העסק או החברה שלכם. לדוגמה, חברת תכשיטים צריכה לשדר יוקרה גבוהה. לכן, עיצוב שנראה זול ולא מקצועי, יוריד מרמת האיכות של החברה והמבקרים באתר עלולים לטעות ולחשוב שמדובר בחברה זולה. והפוך – חברה שפונה לכל שכבות האוכלוסין, המשווקת מוצר זול שמטרתו היא להראות שהוא נגיש לכולם לרכישה ולא רק לשכבות סוציו אקונמויות גבוהות, תצטרך אתר המשדר איכות, אך נגישות. יש כאלה הטועים וחושבים שעל אתר האינטרנט לשדר יוקרה באופן מובהק, אך פה הטעות. על מנת להגיע לכלל הלקוחות עליכם להתאים את האתר לסוג הלקוחות אותם אתם רוצים למשוך. לכן, במקרה של מוצר שצריך להגיש לכל שכבות האוכלוסין, עליכם יהיה לעצב אתר איכותי, מקצועי, אך שלא משדר יוקרה.

שמירה על צבעי העסק

כשמעצבים אתר לחברה או למוצר קיימים, חשוב לשמור על צבעים אחידים התואמים במיוחד לאותו עיצוב לוגו של העסק במידה והם קיימים. מבחינה שיווקית, כשהצבעים שומרים על עקביות, צרכנים יקשרו את הצבעים למוצר, וכך מערכת השיווק שלכם תעבוד גם דרך אתר האינטרנט. על העיצוב להיות אחיד ולא מבולגן מידי, לא אחר שיבלבל את הלקוח, וכזה שלא יותיר מקום לבלבול אצל הלקוח, ויהיה ברור שהאתר שייך לחברה שלכם. הרי שכל מטרת האתר היא פרסום נוסף לחברה שלכם לכן, לא תרצו שיתבלבלו בגלל שעיצוב אתר האינטרנט שלכם אינו תואם את העיצוב הכולל של החברה.

שמרו על עיצוב פשוט

נוטים לחשוב בטעות, שעיצוב עמוס ומסובך מראה על יוקרה מסוימת. לכן, לרוב מתבלבלים וחושבים שכדי להראות ייחודיות ואיכות, יש למלא את האתר בטקסט ובעיצוב מסובך ובעל פונקציות רבות ומסובכות. אך, ההפך הוא הנכון. עיצוב אתרים פשוט, נקי, וחכם, הוא זה שעובד הכי טוב בשטח. עיצוב אתרים אצל חברת בניית אתרים יעזרו ללקוחות להתמצא באתר שלכם בקלות, להרגיש בנוח להמשיך ולגלוש באתר שלכם, ולגלות אודות החברה שלכם, מה שיניע אותם להשתמש בשירותים או במוצרים שלכם.