התקנת תוסף וורדפרס

אי אפשר לדבר על וורדפרס בלי לדבר על תוספי וורדפרס אלו בעצם מחוברים ומשלימים אחד את השניה. לוורדפרס יש עשרות אלפי תוספים וזה אחד היתרונות הבולטים של מערכת ניהול מופלאה זו.
כדי למצוא תוסף שמתאים לכם לפונקציה מסוימת, קודם כל כדי מאוד לבצע חיפושים בגוגל ולעבור על התוצאות עד שתמצאו את שם התוסף או קישור להורדה של התוסף שמתאים לכם.

אז הנה הסבר קל ומדויק להתקנת תוסף:

ישנם שתי דרכים עיקריות להתקנה, בכל מקרה צריך להגיע לאזור התוספים במערכת אז.. לוחצים על ה"תוספים" בתפריט הראשי במערכת ולאחר מכן על "תוסף חדש"

1. התקנת תוסף ישירות מהמערכת

התקנת תוסף וורדפרס

ניתן לחפש את שם התוסף או לפי מילת חיפוש ב"שדה חיפוש תוספים" וזה ייתן תוצאות של תוספים רלוונטיים, ניתן לבחור בין תוספים נבחרים, פופולריים או מומלצים וניתן גם להתקין מרשימת תוספים מועדפים שלכם אם יצרתם כאלו. בכל מקרה כאשר אתם עוברים על רשימת התוספים המוצאים לכם תוכלו לראות איזה מן התוספים הכי מתאים לכם מבחינת הפונקציה שהוא ממלא. אם תוסף זה שאתם מחפשים הותקן הרבה פעמים וקיבל תגובות טובות כנראה זה יהיה התוסף המתאים לכם. כדי להתקין את התוסף לחצו על הכפתור "התקן עכשיו", לאחר שהותקן הכפתור יהפוך לכחול ולחצו עליו שוב ל"הפעלה".

2. העלאת תוסף מהמחשב

העלאת תוסף וורדפרס

אפשרות זו שימושית אם רכשתם תוסף והורדתם אותו מאתר בו רכשתם למחשב או הורדתם את התוסף מספריית התוספים של וורדפרס. אז כדי להתקין את התוסף לחצו על כפתור "העלאת תוסף" ואז נפתח אזור בו ניתן בעצם לעלות את התוסף מהמחשב עלידי לחיצה על כפתור "בחר קובץ" אז תנווטו למקום בו הורדתם את התוסף תעלו אותו ולחצו על "התקן עכשיו".

 

 

במידה ולאחר שבדקתם את התוסף והאפשריות שלו גליתם שהוא לא מתאים לכם תוכלו פשוט להסיר אותו ברשימת ה"תוספים מותקנים" ולהתקין תוסף אחר דומה שמצאתם.. בהצלחה..

 

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *