טיפול בסיסי בתגובות ספאם באתר וורדפרס

לחצו להגדלה (+)

וורדפרס החלה את דרכה כמערכת ניהול לבלוגים ואתרי תוכן. לתגובות הקוראים חלק חשוב בתקשורת עם המבקרים באתר. אם אתם מאפשרים תגובות באתר אז בעצם כל אחד יכול לכתוב תגובה לתוכן שלכם. לאחר כתיבת תגובה בדרך כלל תגיע אליכם התראה לאימייל שהתקבלה תגובה חדשה ואתם תוכלו לבחור אם לאשר את התגובה או למחוק. לצערי הרבה רובטי וחברות ספאם מנצלות את טפסי תגובות אלו כדי לנסות לעלות תוכן ספאם לאתר שלכם כך שבכל מקרה תמיד צריך לסמן שתגובות צריכות לעבור אישור לפני שמפורסמות באתר כפי שמוסבר במאמר זה.

אז נגיד הגיע לכם תגובת ספאם אותה תזהו בדרך כלל לפי תוכן התגובה שבטח מלא קישורים ומידע ספאם וגם הרבה פעמים לפי אימייל ממש לא מזוהה. אז לאחר שהגיע תגובה עברו במערכת לאזור התגובות שם תוכלו לראות את התגובה, מעבר עם העכבר עליה יופיעו הכפתורים של לאשר, להגיב או במקרה שלנו "תגובת זבל" אבל לפני שאתם לוחצים על תגובות זבל.. ראו בפרטי שולח התגובה יש מספר איפי שממנו נשלחה התגובה ואותו אנו נרצה להעתיק ולהדביק במקום אחר במערכת שם בעצם ניתן לחסום אותו מלכתוב עוד תגובות ספאם.. אז העתיקו את האיפי ולחצו על תגובת זבל.

לחצו להגדלה (+)

לאחר מכן כנסו תחת הגדרות/דיון שם תגללו טיפה למטה וראו שדה בו ניתן להכניס כתובת איפי/אימיילים/מילים מסויימות שאתם רוצים להכניס לרשימה השחורה בעצם אותם אתם רוצים לחסום מלשלוח תגובות באתר שלכם. אז תדביקו לכאן את האיפי שהעתקתם ולאחר מכן שמרו השינויים בכפתור הכחול בהמשך העמוד.

כך כל פעם שמגיע תגובת ספאם תעשו ובעצם תמנעו תגובות ספאם נוספות להגיע מאותם מקורות.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *