סליקה באינטרנט

כולם משלמים באשראי- סליקה באינטרנט!

נתוני המכירות של אתרי המסחר המקוון הגדולים בעולם, מדברים על מיליארדים וזה הולך ביחד עם נתוני השימוש של אנשים היום בכרטיסי אשראי.

אם פעם אנשים היו מחזיקים כרטיס אשראי אחד או מקסימום שניים, היום הם רוצים לנצל את כל ההטבות שיש להם דרך כרטיסי אשראי ומצטיידים בלפחות 3 כרטיסים ויש כאלה שמשתמשים גם בחמישה כרטיסי אשראי ועוד ידם נטוייה…

מסקר באשר לשימוש בכרטיסי אשראי בקרב ישראלים עלה כי כ-35% מהם משתמשים  בין 3-5 כרטיסים. 72% מהישראלים משתמשים באשראי בסכומים מעל 40 ו-35% תמיד משתמשים באשראי ולא חשוב מהו הסכום.

הנתונים הללו מתיישרים יחד עם נתונים על סליקה באינטרנט. עסקים עושים הרבה מאוד כסף באתרים שלהם ובאפשרויות סליקה באינטרנט.

בניתם אתר – צריכים סליקה באינטרנט?

היכולת של כל אחד היום לפתוח חנות מקוונת ברשת, הופך את כל נושא העסקים הקטנים להרבה יותר נגיש לכל אדם. כל אדם היום ולא משנה במה הוא עוסק, יכול להקים אתר (מומלץ באמצעות חברת בניית אתרים), לשווק מה שהוא משווק וזה יכול להיות מוצרים או שירות שהוא עושה, ולהתחיל להרוויח כסף.

אין היום כמעט דבר שאנשים לא קונים ברשת. אם הם מחפשים חשמלי הם ייכנסו לרשת, אם הם מחפשים להחליף את הסלון, הם גם ייכנסו לרשת. אין ספק כי האינטרנט השתלט על השופינג ועל תרבות הצריכה שלנו ולכן כל עסק שמבין שזהו עידן האינטרנט, עושה סליקה באינטרנט.

אם יש אתרים שמסיבות שלכם לא רוצים לעשות סליקה באינטרנט ישירות, איגוד הסליקה יציע להם מערכת של סליקה דרכם וזה הכי מומלץ מכל הבחינות.

היום הרשת זה השופינג הנכון- סליקה באינטרנט!

אין דבר יותר קל מאשר לקנות ברשת. זה יכול להיות צעצועים, זה יכול להיות מוצרי חשמל וגם מזון מזמינים דרך הרשת, מחכים שהשליח יגיע עם האוכל ואת כל זה עושים מהכורסא בבית.

אין ספק ששירותים של סליקה באינטרנט עושים את החיים של כולם יותר קלים. תחשבו על אימא לארבעה ילדים שעד היום שברה את הראש, איך היא יוצאת מהבית לעשות קניות, ופתאום זה נהייה כל כך קל. היא פשוט נכנסת למחשב מזמינה כל מה שהיא צריכה בלי לצאת מהבית עם ארבעה ילדים, להיתקע בפקקים, חם , קר בכל מג אוויר נוח או לא נוח, כי חייבים לעשות קניות ופתאום מציעים לה לא לצאת מהבית בכלל ולעשות קניות ברשת, באתרים שיש להם סליקה באינטרנט, אז מה? היא לא תנצל את זה? ברור שכן!

מזמינים הכול- סליקה באינטרנט

זה כל כך קל לנהל את החיים כאשר לחברות יש סליקה באינטרנט. מדובר על שופינג בלי לזוז מהבית. אנשים קונים תחפושות, צעצועים לילדים, בגדים ומה לא? הכול מהכורסא מול המחשב. אנשים מזמינים מקום במסעדה, בתי מלון, נופשים, טיסות והכי חשוב, יכולים גם לקבל את הדילים הכי טובים. חברות אשר בונות אתר מכירה ומעוניינות שהוא יופיע בתהליך של פרסום בגוגל בצורה הטובה ביותר משתמשות בשירותי סליקה לאתר.

כאשר לאתרים יש סליקה באינטרנט זה מאפשר לגולשים לעשות השוואה בין מחירים, לבחור יותר נכון, ולהבין מהי הכדאיות של כל עסקה. קשה לטעות היום ברשת, הכול מפורסם שחור על גבי לבן, חוות דעת, המלצות וגם ביקורת שלילית, שאם תיתקלו בה, כמובן שלא תעשו עסק עם האתר הזה למרות שיש לו סליקה באינטרנט.

אפשרויות סליקה באינטרנט, הפכו את כולנו ליותר בררנים, יותר משווים מחירים, יותר מודעים ויותר דורשים. המונח, הלקוח תמיד צודק, הפך היום למציאות בה הגולשים יותר מודעים לנושא של איכות, פערי מחירים והכי חשוב נהנים מסליקה באינטרנט ולכן אתרים רבים פונים אל חברת סליקה מקצועית – כדי להבטיח לגולשים את החוויה הטובה והבטוחה ביותר.