אחסון אתר – אנו נמליץ לכם על חבילת אחסון מתאימה לפי אופי הפעילות ונפח הקבצים
רספונסיבי, ממותג, ממוקד ומניע לפעולה: רשימת המרכיבים ההכרחיים לעיצוב אתרים לעסקים. עיצוב אתרים מוצלח הוא כזה שמושך את הגולשים לבצע פעולה ולהפוך ללקוחות. כדי שעיצוב אתר "יספק לכם את הסחורה" הוא צריך, יותר מהכל, להבליט את כפתורי הקריאה לפעולה, Call to action, ולצעוק מכל פינה "כאן יש את מה שאתם צריכים, אם רק תלחצו- פתרנו לכם את כל הבעיות בחיים". או לפחות את רובן. רוצים לראות דוגמאות לעיצוב אתר מנצח? יש לכם שאלות? אנחנו כאן בשבילכם!
האם האתר שלכם מותאם לגלישה בכל מסך?
כ- 70 אחוז מגולשי הרשת, לכל הפחות, נכנסים לאתרים דרך הנייד והטאבלט, מה שמחייב אתכם להתאים את עיצוב האתר לגלישה במסכים שונים או במילים מקצועיות לעצב אתר רספונסיבי, שיראה טוב והיה נח לגלישה מכל מסך. עיצוב אתרים היא משימה לא פשוטה אבל אם עושים אותה עם מקצוענים אז מקבלים אתר עם חווית גלישה אופטימאלית, כפתורים נוחים, טעינת דפים מהירה ועוד. נקודה נוספת למחשבה: להבדיל מרשתות חברתיות, היתרון הגדול של אתרי האינטרנט הוא שרוב הרכישות מתבצעות דרכם. אז נכון, לרוב אנשים יעדיפו לרכוש מהבית, כשהם על מחשב נייח ולא דרך הנייד אבל ככה או ככה אתר עם עיצוב טוב הוא אתר דינאמי שמאפשר להם להגיב ולבצע פעולות בנוחות ובביטחון מכל מקום.
תכנון מוקדם של עיצוב האתר
בכדי להתאים את האתר לכל דרישות ה- seo, קידום אתרים אורגני, יש להערך מראש להתקנת פיצ'רים מתאימים, לבצע איפיון ולחשוב טוב טוב איך העיצוב יביא לכם המרות. נזכיר רק שהמרה היא היחס בין הגולשים באתר לבין הגולשים שמבצעים פעולה, כגון הרשמה לניוזלטר, מילוי טופס לידים, רכישה וכדומה. כדי שכל אלו יקרו, תהליך עיצוב אתרים חייב חייב חייב להציג את התוכן והניראות החשובים ביותר בחזית, מה שאומר שזה הרגע להחליט מה הכי חשוב ומה פחות חשוב, למרות שתמיד הכל חשוב ונורא רוצים להבליט "מיליון" מסרים. לכן, עיצוב טוב יתחיל בקביעת אסטרטגיית מיתוג עסקי ותוכן.
עיצוב הוא המסר
מה המטרה? הגדרת המטרה והיעדים, איפיון קהלי היעד, פילוח ומיקוד, הם חלק מתהליכי תכנון אסטרטגי שיקבעו את הניראות ויובילו את החלטות העיצוב באתרים. דרך עיצוב אתרים אפשר להעביר את המסרים שנבחרו בצורה הטובה ביותר. אם למשל, המוצרים שלכם פונים לקהל יעד צעיר, הרי שהשפה העיצובית והתכנים שיתלווה אליה, יהיו תוססים, נועזים ומכוונים לצעירים. צריך לזכור שאתר טוב או לדייק דיוק מוצר טוב, מוכר פתרון לצורך קיים, מעורר צורך או נותן מענה לבעיה כלשהי. הדרך הטובה ביותר לספק את הפתרון ללקוח, היא על ידי משיכת תשומת ליבו לפתרונות באמצעות אלמנטים עיצוביים ולאחר מכן, להניע אותו לבצע פעולות באתר.
עיצוב אתרים שמניע לפעולה
ראשית, עיצוב אתר שמעביר את המסר המדוייק בבולטות וניראות הוא הכרחי בהחלט. המסר העיקרי צריך לתת פתרון כלשהו לחיפוש שאותו ביצעו הלקוחות הפוטנציאלים בגוגל. שנית, אלמנט נוסף במלאכת עיצוב אתרים, הוא להנגיש את ביצוע הפעולות ולמשוך את הלקוחות לפעולה. זה אומר להיות מאוד דקדקנים באשר לניראות האייקונים המובלים לפעולה, עיצוב ומיקום הקישורים בתוך האתר, יצירת חלונות קופצים אטרקטיביים ומשיכת תשומת לב תמידית למקום שאליו אתם רוצים שהגולש יכנס. בהקשר זה, כמה מילים על עיצוב אתרים וירטואליים למטרות סחר: מוצר שמקדמים בחודש מסויים, לא בהכרח יהיה המוצר הרלבנטי ביותר בחודש לאחר מכן. העיצוב צריך לאפשר לכם לשים בחזית כל מוצר, לתפעל את האתר בקלות ולשלב אלמנטים גרפיים במהירות. כמו כן, אתר מעוצב היטב צריך להיות מותאם לחידושים הטכנולוגיים המשתנים, שמטרתם לסייע לכם להגדיל את התנועה והרווחים מהאתר.
ניצול כל מילימטר בעיצוב האתר
האם האתר צריך להיות מעוצב כגלילה ארוכה? קצרה? מעט או הרבה תמונות? יותר טקסט או פחות? כל השיקולים הללו ישפיעו על עיצוב האתר כמובן והכי חשוב הוא לנצל את השטח עד המקסימום האפשרי, במינימום מסרים. פשטות, מקוריות והנעה לפעולה הן שם המשחק. לסדר של "הכותרות" באתר צריך להיות הגיון, כאשר העיצוב ההתחלתי חייב להיות מסקרן ולאחר מכן, יש לפרוט את השירותים המוצעים, אפשרויות יצירת הקשר, הפעולות שניתן לבצע וכדומה. כל קטגוריה כזו תהיה מעוצבת בהתאם למטרה שלה ומספיק פספוס עיצובי אחד כדי שאנשים ילחצו על "חזור" או איקס ויצאו מהאתר. כדי שזה לא יקרה, עיצוב אתרים צריך לספר סיפור, מהרגע הראשון וכל הדרך למטה והסיפור צריך להיות מרתק, מרגש וקולע למטרה. תמיד אפשר להרחיב בעמודים פנימיים. אבל העמוד הראשון הוא "מיקדש" העיצוב ללא ספק. ככל שתשקיעו יותר בעיצוב האתר כך הוא יצליח יותר בתהליך של פרסום בגוגל וכמובן פעולת רכישה של הגולשים שיהפכו בכך…ללקוחות.
מה כדאי להבליט בעיצוב אתרים?
אם יש לכם אתר סחר שתפקידו לקדם מכירות אז מומלץ להדגיש את אמצעי התשלום בזמן עיצוב האתר ולהציג לוגואים של חברות אשראי ותשלום מוכרות, כמו גם כפתורים מושכים ובולטים בתהליך הרכישה. מומלץ לעצב באופן בולט גם המלצות של משתמשים והמלצות חברתיות, כלומר כאלו שפורסמו עליכם במקומות ידועים. עוד מומלץ, להבליט את הפתרונות לשאלות שמטרידות לקוחות בתהליך הרכישה, כגון איך מתבצעת ההפצה, האם ניתן לעקוב אחר תהליך ההפצה, איזו רמת אבטחה יש באתר ומתן אפשרות לתהליכי רישום קצרים ומינימאליים. גם אם יש לכם אתר תדמיתי, מעבר אל אותו מיתוג חזק שתייצרו, גם אתם רוצים בסופו של דבר להביא לקוחות לפעולה ולכן, גם אצלכם עיצוב האתר יתמקד ביצירת לידים והמרות באמצעות כפתורי הנעה לפעולה.
מעוניינים בעיצוב אתר מקצועי, ורספונסיבי?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
מציאת שם דומיין מתאים ורכישת דומיין
אפיון אתר – פגישת אפיון מסודרת, מחקר שוק וגיבוש מסמך אפיון
בנייה ופיתוח של חנות וירטואלית ו/או קטלוג מוצרים
כתיבת תכנים
עיצוב לוגו ייחודי ליישומי דפוס ואינטרנט
הזנת תכנים ועריכה גראפית
ניהול ותחזוקת אתר – במידה ותרצו שנעשה זאת לפי שעת עבודה או בעלות חודשית קבועה
פיתוח מודולים ואלמנטים נוספים לפי דרישה.
קידום ממומן
עבודות נבחרות
אתם מוזמנים לעיין בתיק העבודות