בניית אתרים

מי דפק לך את האתר? בניית אתרים זה לא צחוק!

יותר מדי חאפרים מסתובבים ברשת עם תבניות של אתרים ויותר מדי בעלי עסקים נופלים בפח של האתרים שאין מילה שיותר מתאימה להם מאשר "דפוקים".

יותר מדי אתרים דפוקים שלא יגיעו לעולם למקום לא הראשון וגם לא העשירי בגוגל. שגולשים לא מגיעים אליהם, שאי אפשר לעשות להם קידום אורגני. שהתוכן שלהם רדוד ומלא בשגיאות כתיב והם גורמים נזק בלתי הפיך לבעלי האתר תדמיתית ובכלל.

יותר מדי מתחזים לכותבי תוכן לא מעניין, לא קריא ולא מזמין. יותר מדי מקדמי אתרים שאין להם מושג מה הם עושים ובמקום לקדם אתרים הם גורמים להם לריגרסייה, ויותר מדי הבטחות לא ממומשות שעליהם אתם בעלי האתרים הללו שילמתם בכסף רב.

זה בגלל שחברת בניית אתרים היא פחות או יותר כמו שיפוצניק. יש את זה יעשה לך קיר ישר ויש את זה שישבור לך את כל הבית וייעלם לך עם הכסף.

אז אם אתם לא רוצים שידפקו אתכם, תעשו דברים בצורה מקצועית זה הכול. אל תלכו שולל אחרי מחירים זולים, כי בניית אתרים זה הרבה מעבר לאתר, זה מה שקורה עם העסק שלכם ואתר גרוע עלול לגרום לעסק שלכם לקרוס וזה קורה הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים.

מחקר מילות מפתח

אם הגעתם לחברת בניית אתרים מקצועית, הדבר הראשון שהיא צריכה לעשות עבורכם, זה להחליט מהן מילות המפתח של האתר. בעזרת מילות המפתח יתחולל טראפיק לאתר שלכם מתוך מנוע החיפוש של גוגל. מילות המפתח צריכות להיות תואמות לחיפוש אחר מה שיש לכם למכור וזה חייב להביא לכם גולשים ולמקם אתכם במקום טוב בגוגל בזמן פרסום בגוגל לאתרכם.

בחירת מילות המפתח צריכה להיעשות בחוכמה משום שסביר להניח שיש עוד אתרים רבים שמשתמשים במילים הללו ולכן צריך גם למצוא "מילות קומבינציה" שכוללות את מילות המפתח ועוד משהו שיהפוך אותן לכאורה לפחות פופולריות, וישלוף אתכן מהתור לפקק של מילות המפתח הקלאסיות שלכם.

מה תג המטא שלכם?

תגיות מטא או מטה הן תגיות בשפת HTML שתפקידן לתאר דף אינטרנט, מסמך או מאמר מתוך אתר כדי שיהיה אפשר לאנדקס אותו ויש גם תגיות שמקנות שליטה יותר טובה על הדפדפן.

את התגיות האלה קוראים מנועי החיפוש וכך הם יודעים להעביר לגולשים מידע בהתאם לחיפוש מילות המפתח.

אז אם את האתר שלכם יחפשו באמצעות תגי המטא שלכם, חשוב מאוד שחברת בניית אתרים מקצועית תדע מהן התגיות של הדפים שלכם.

התגיות הללו הן חלק מעבודתו של מקדם אתרים בחברת בניית אתרים שעושה אופטימיזציה לאתר.

אם אתם בונים אתר בחברת בניית אתרים שאין לה שירות של קידום אורגני לאתרים, לכו חפשו את האתר שלכם ואנחנו מקווים מאוד שתמצאו.