ניהול ותחזוקת אתר

ניהול ותחזוקת האתר

הניהול עושה את ההבדל בין אתר מצליח לאתר כושל!

בניית אתר אינטרנט עסקי הוא רק תחילת הדרך שלכם בפעילות הפרסום והשיווק הדיגיטלית. מה שעושה את ההבדל בין אתר מצליח לכושל הוא היכולת שלכם לנהל ולתחזק אותו מידי יום. כן, כן, ממש כמו כל מרכיב אחר בניהול העסק גם האתר צורך תשומת לב, השקעת זמן-הרבה זמן! וניהול מקצועי. אפשרות אחת לניהול ותחזוקת האתר היא על ידי גורם מקצועי בעסק אלא שרוב העסקים לא מעסיקים כוח אדם ייעודי ומקצועי לניהול אתרים כי גם בתהליך הזה יש צורך לשקול ייעוץ אסטרטגי שיתאים בדיוק למטרת האתר ובכך למטרת העסק. אז איך בכל זאת בעלי עסקים מנהלים אתרים מצליחים? הם נותנים לנו לעשות עבורם את העבודה! 

מה צריך לדעת כדי לנהל ולתחזק אתר?

# עידכון שוטף: ידע וניסיון הם תנאי הכרחי לניהול אתר מצליח וזה אומר, יכולת להעלאת והזנת תכנים, התאמת ותחלופת תמונות וקבצי מדיה באופן שוטף, ביצוע התקנת תוספים ועידכונים שוטפים ומתמידים של התוכנה, ועוד. כדי שהאתר שלכם לא יישאר מאחור אתם חייבים לעמוד בקצב המטורף של ההתקדמות הטכנולוגית ולהיות עדכניים.

#תוספות והתאמות: בנוסף לכל אלו כמובן יש צורך לייצר תכנים ועידכונים משלכם, למשל בניית והטעמת טפסים חדשים, רענון תכנים בהתאם לצרכי SEO, תוספת תוכן איכותי,  פיתוח אמצעי שיווק נוספים, כגון ניוזלטר ורשימות דיוור, רענון העיצוב ועוד ועוד. אין סוף לתשומת הלב שאתר יכול לגזול מבעלי העסקים והעובדים. כמובן שאת כל הפעולות הללו צריך לדעת לעשות וכל טעות עלולה לגרום לנזק לתדמית, לאתר, לדרוג בגוגל ועוד.

#תחזוקה וניתור נתונים: נפח התנועה באתר הוא נתון משתנה, שמצריך אספקת נפח תעבורה מתאים על השרת, כך שגם אם בחרתם חבילת אחסון ושרת מצוינים, עדיין יש צורך להתעדכן ולהתאים את שירותי האחסון לצרכים המשתנים, לטפל בתקלות שוטפות ועוד. בנוסף, המידע הרב שנמצא על השרת, הוא כלי מעולה לניתוח הנתונים וקבלת דו"חות סטטיסטיים על פעילות האתר, שבעזרתם אפשר לעקוב אחר הביצועים וההישגים. אחד היתרונות באינטרנט הוא היכולת למדוד ולכמת את הפעילות בזירה הדיגיטלית- אנחנו יודעים לנצל אותו עבורכם!

איך אנחנו יכולים לעזור לכם בניהול את האתר?

DWEB בניית אתרים מציעה:

  • שירותי ניהול ותחזוקת האתר שאנחנו מספקים, ייתנו לכם פתרון מקצועי לכל בקשה ובעיה.
  • תחזוקת שרת וניתור נתונים
  • תיקון תקלות, גיבוי ושיחזור
  • העלאת והזנת תכנים לאתר
  • התקנת  תוספים, פלאגאינים ופיצ'רים חדשים
  • עידכוני מערכת והתאמת צרכים משתנים
  • כתיבת תוכן חדש והתאמת תוכן SEO
  • הדרכה, ייעוץ ושירות אישי זמין ומהיר