עיצוב אתרים

עיצוב אתרים מעולה- 12 שניות והלקוח שלך!

לכל גולש יש בדיוק 5 שניות להיכנס לאתר, להתרשם ואם הוא מרגיש בנוח (ועוד מעט נסביר מה זה עיצוב אתרים לא נוח), אז הוא גם ישאיר פרטים, והנה לכם לקוח חדש ומחודש.

אז איך עושים את זה שהוא יישאר לגלוש וישאיר פרטים? מקפידים על עיצוב לוגו ועיצוב אתרים ברמה גבוהה, ממשתדלים להיות מקוריים, חותמים בנגיעה אישית, מבטאים רעיונות לויז'ואל מעניין וכל אלה אמורים לגרום לגולש תוך כמה שניות להבין אם הוא הגיע למקום הנכון, אם יש באתר הזה את מה שהוא מחפש ואפילו אם האתר הזה נחמד.

איך מתנהג אתר נחמד? הוא לא מבלבל לך במוח? הוא לא מדבר שטויות, הוא לא מכריח אותך לגלוש בו (למרות שהוא ממש לא בראש שלך כנראה) והוא לא לוחץ עליך להיות חבר שלו.

אתר טוב, זה אתר שאתה מתיידד אתו מרצונך החופשי וגם הופך להיות החבר הכי טוב שלו, בגלל שהוא זכה בעיצוב אתרים ובתוכן מעולה ורק עם כאלה אתרים אתה מתחבר…

האנשה של אתר?

האנשת האתר כפי שנעשתה בכתיבה לעיל היא בגלל החשיבות של אתרים מסוימים בחיינו, שהפכו להיות החברים הכי טובים של גולשים מעריצים.

אתר לא מדבר אתך ואתה לא עונה לו ובכל זאת מתקיימת ביניכם שיחה והיא יכולה להיות מעניינת. אתה מצד אחד גולש, והוא מתקדם יחד עם הגלישה שלך וזורם עם החיפוש שלך ומטייל אתך במקומות שאתה רוצה לטייל בהם באתר וגם מציע לך כל מיני דברים (או שרק מספר לך דברים מעניינים), ואתה משתף אתו פעולה, נכנס לכל מיני אפשרויות גלישה אצלו, וכל זה מעיד על כך שמתקיימת כאן תקשורת בין אדם ובין אתר שמתחפש לאדם.

לכן, בין גולשים ואתרים יכולה להתקיים קרבה ממשית, כאשר אנשים שופכים את ליבם, נפשם ושיריהם החדשים באתרים של משוררים צעירים ושמחים או כל אתר אחר.

האנשת אתר באה לבטא יותר מכל עד כמה עיצוב אתרים חשוב להתפתחות הקשר האינטימי הזה בין גולשים ואתרים. עיצוב אתרים הוא לב ליבו של האתר ואם מעצב האתרים הבין את הלקוח, הלקוחות של הלקוח הזה יתחברו אליו.

עיצוב אתרים- פחות זה יותר!

עיצוב אתרים הוא כמו עיצוב בית. האם תציגו כורסא בסגנון לואי ה-18 ליד אקווריום עם דגי זהב, בטוח שלא (אלא אם כן אתם הולכים על קיטש מוחלט).

עיצוב אתרים עובד על המקובל, הנורמטיבי ורק אחרי שיודעים מהם אפשר לשחק עם הדמיון ולעשות משהו מקורי. בבניית ועיצוב אתרים אין חוקים שנוגעים לעיצוב אבל יש יפה או לא יפה, מרשים או לא, קולע או לא.

כלל הגיוני של עיצוב אתרים הוא לא להעמיס על הגולש בדף הבית ויז'ואל של כורסת לואי ה-18 ליד אקווריום ולידו פסל של צב.

כלל נוסף הוא שהגולש לא צריך זכוכית מגדלת. צריך לדאוג שהכותרות יהיו בולטות. חשבו על גולש שמחפשת מתנות ליום הולדת, הוא צריך לראות הכל ברור. לדעת בדיוק מה המוצר שהוא מקבל. כדי לבצע פעולת רכישה.

לא לבלבל לו במוח עם יותר מדי תוכן ולהיות מאוד ממוקדים, ספציפיים וברורים לגבי המוצר או השירות שלכם.

סרגל ניווט – עיצוב אתרים

באינטרנט כל מוצר או שירות מתחרים על תשומת ליבם של המון גולשים (המון!). עיצוב אתרים נכון יגרום לאתר שלכם להמריא, יגרום לכך שהחשיפה שלכם תהיה מוצלחת. שגולשים יאהבו את האתר שלכם. שתוכלו לשווק נכון את המוצר או השירות שלכם. שהתדמית שלכם תהיה טובה ושיהיה לכם שם טוב בין הגולשים וכמובן שהוא יצליח עוד יותר בתהליך של פרסום בגוגל לאתר.

כלל חשוב של עיצוב אתרים הוא שסרגל הניווט של האתר יהיה ידידותי למשתמש- קרי הגולש וייקח אותו למסע ממנו יצא האתר עם פרטים אישיים והגולש עם רצון גדול לעשות עסקים עם האתר הזה.

 

מחפש חברה מעולה לבניית אסטרטגיה שיווקית? כנס>>> אסטרטגיה שיווקית ע"י MTG

חברה מעולה למיתוג עסקים>>> מיתוג עסקי