עיצוב אתרים

עיצוב אתרים רספונסיבי

כשאתם מגיעים להחלטה שיש לבנות אתר אינטרנט לעסק או לחברה שלכם, זה אומר שהגעתם למסקנה שיש לפנות לעוד פלטפורמת שיווק על מנת לקדם ולפרסם את העסק שלכם. היום, בעידן הטכנולוגי, שיווק באינטרנט הוא מפתח לפרסום בקהל הישראלי והבינלאומי כאחד. אתר אינטרנט מהווה תיק עבודות, קטלוג למוצרים או לשירותים שלכם, וייצוג של אופי החברה שלכם, כך שכל אחד, מכל מקום בעל גישה לאינטרנט, יוכל להיכנס ולצפות בכרטיס הביקור האינטרנט שלכם. כשחושבים על אתרי אינטרנט, חושבים על כניסה לאינטרנט דרך המחשב הביתי שלכם, אך כיום, בעידן הסלולארי, בו הגישה לאינטרנט מתבצעת ברובה דרך הטלפון, שוכחים שהכניסה לאתרי אינטרנט מתבצעת ברובה דרך הטלפון. על מנת להגיע לכלל הלקוחות הגולשים באינטרנט, גם לאלה הגולשים דרך הטלפון, יש לבנות אתר רספונסיבי.

מה הוא עיצוב אתרים רספונסיבי?

עיצוב אתרים רספונסיבי הוא עיצוב האתר כך שהוא יעבוד במלואו, ויכלול את כל הפונקציות, ויתאים את עצמו לכל צג – צג מחשב, צג הטלפון או הטאבלט. אם מצאתם את עצמכם גולשים באינטרנט דרך הטלפון, ודאי שמתם לב למגמה מתמשכת ומתפתחת בשנים האחרונות, והיא שהאתר בו גלשתם במחשב הפרטי שלכם, לפתע מקבל צורה חדשה והרבה יותר נוחה לגלישה דרך הטלפון. זה הוא נקרא אתר רספונסיבי, אתר שמתאים את עצמו למשתמש.

היתרונות של עיצוב אתרים רספונסיבי

אם כבר החלטתם לעצב את האתר שלכם מחדש, או לעצב אתר חדש לגמרי, קיבלתם עיצוב לוגו חדש לעסק ואתם רוצים להוסיף אותו לאתר מומלץ לעצב אותו כך שיתאים לכלל הלקוחות והמשתמשים. אתם בוודאי רוצים להגיע לקהל גדול יותר, לשווק את העסק שלכם בצורה כזאת שתגיע למחוזות בין לאומיים. הדרך להגיע למירב הלקוחות הוא לעצב אותו בצורה שתתאים לכל צג אפשרי. האתר הרספונסיבי גם נותן שדרוג ומקנה תחושה של איכות לעסק שלכם, והשקעה רבה יותר בנוחות הלקוח. כל הפונקציות יעבדו כמו באתר הרגיל, והאתר לא ישתבש כשיפתחו אותו דרך הטלפון. תחשבו על עצמכם כשאתם גולשים באינטרנט, איפה נעים לכם יותר לגלוש? איפה תרצו להישאר יותר זמן? באתר שמובנה למכשיר ממנו אתם גולשים או באתר שמשתבש כשאתם פותחים אותו? התשובה ברורה.

עיצוב של האתר הקיים

היופי באתר רספונסיבי הוא שלא צריך לעצב מחדש את כל האתר. תוכלו לפנות למעצב אתרים, בעיקר מעצב אשר עובד בחברת בניית אתרים ויודע לשלב את העיצוב עם בנייה נכונה וכך יבנה את העיצוב הקיים של האתר שלכם בצורה כזו שתתאים לכל צג. תבחרו ביחד איך העיצוב הקיים ישתנה בהתאם למכשיר ממנו גולשים, והעיצוב הבסיסי ישמר, ואף ישתכלל בכל מכשיר, כך שלמשתמש תהיה חווית גלישה נוחה ונעימה.