קידום אתרי וורדפרס

קידום אתרי וורדפרס

באופן כללי, קידום אורגני עוסק בשיפור הנראות של אתר בתוצאות החיפוש במנועי חיפוש בכלל ובגוגל בפרט. זהו תהליך במורכב ממספר שלבים, ביניהם חקר ביטויי מפתח פוטנציאליים שאותם גולשים עשויים לחפש, מחקר אודות המתחרים ודרכי הפעולה שלהם (הן על מנת לחקותם והן על מנת להתבדל מהם), ניהול אסטרטגיית תוכן איכותית, בניית קישורים ועוד.

וורדפרס היא אחת מן הפלטפורמות הנוחות והגמישות הקיימות כיום בשוק, אשר נהנית מתמיכה רחבה של מפתחים ומספקת מגוון אדיר של אפשרויות ליצירת אתרים מותאמים אישית לכל צורך ומטרה. הפעולות שיש לבצע על מנת לקדם אתר וורדפרס במנועי החיפוש אינן שונות במהותן מאלה שיש לבצע לשם קידום כל אתר אחר, אולם בפרט כאשר מדובר מדובר באתר המבוסס על התשתית של וורדפרס – המלאכה הופכת לפשוטה ונוחה יותר.

יתרונות וורדפרס בהיבט קידום אתרים

האלגוריתם של גוגל לוקח בחשבון עשרות פרמטרים שונים בבואו להציג בפני הגולש רשימת תוצאות חיפוש המתאימות לשאילתא שהקליד. זאת הוא עושה באמצעות סריקת קוד האתר ותוכנו, ולשם כך למעשה אין זה משנה כיצד הוא נבנה, האם על וורדפרס או ג'ומלה, האם מדובר בקוד PHP או HTML סטטי.

אלא שלוורדפרס באופן ספציפי יש מספר מאפיינים ההופכים אותה למתאימה ביותר לקידום בגוגל. להלן הבולטים שבהם:

  • מאפייני מערכת הניהול, ביניהם האפשרות להפוך אתר לבעל זמן טעינה קצר באופן אופטימלי והאפשרות ליצור קישורים ידידותיים באופן תקין ומהיר.
  • פונקציונליות תבניות העמוד מתאימה לסוגי תכנים מגוונים, ומאפשרת גמישות רבה של היררכיית התבניות.
  • העובדה שהפלטפורמה נתמכת על ידי קוד פתוח מאפשרת גמישות בעריכת אלמנטים באתר באופן פשוט וקל וכמעט ללא הגבלה.
  • הפופולריות של וורדפרס בקרב בעלי עסקים, מפתחים ומקדמי אתרים בכל העולם מאפשרת מציאת פתרונות לכמעט כל בעיה או שאלה בפורומים מקצועיים של וורדפרס.
  • המבחר הגדול של התוספים לוורדפרס מאפשר למפתחים ליצור תוספים ייעודיים לקידום אתרים, המאפשרים לשלוט במגוון פרמטרים באתר באופן שייתפס כאופטימלי על ידי גוגל.

לאחר הטמעת האתר שלכם על המערכת תוכלו להמשיך לנהל ולפתח אותו באמצעות תוספים חדשים שיכולים לשפר ולחדד את השימושיות באתר. כך תוכלו, במשך הזמן, לשדרג את העיצוב והפונקציונליות ללא איבוד התוכן שלכם וללא השפעה מבחינת קידום האתר ולכן ניתן לומר שאתר וורדפרס הוא "אתר לכל החיים"

בשימוש מושכל במערכת וורדפרס אתם יכולים להשיג עצמאות, חיסכון בעלויות וחשיפה מרבית לקהל היעד שלכם. בחרו בחברת בניית אתרים איכותית – בחרו ב DWEB

הקשר בין קידום אורגני לנד"לן בגרמניה: נדל"ן בגרמניה  |  דירות בברלין

מחפשים חברה איכותית לקידום אורגני בגוגל?>>> קידום אורגני בגוגל